  • Data: 2011-10-22 22:01:54
    Temat: Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:75437197.20111022153801@pik-net.pl...

    > Po co tak ostro? Po prostu tumaniści i tyle.

    <przerysowane, uwaga!>
    W sumie to prawda, masz racje. Acz przynajmniej moje spojrzenie na to i co
    za tym idzie - nazwanie, zależy co i jak jest pomylone. Rozumiem w pełni, że
    ktoś może nie znać niuansów fizyki i matematyki, jak to określam, "wyższej",
    ale dalibóg - o tym, co to jest i jakie są zależności między prądem,
    napięciem i mocą, oraz oporem (no, czyli Prawo Ohma, tak skrótowo ujmując),
    to uczono w SZKOLE PODSTAWOWEJ. Szkoły ci tumaniści pokończyli, zatem
    musieli wykazać się wiedzą, a skoro się nią nie wykazują, to znaczy, że albo
    są głąby i przejechali szkołę tramwajem nr 3 (trójka na szynach znaczy się,
    3 z dwoma minusami), albo no, nie wiem, nauczyciel jest gwiazdka kropka
    gwiazdka i bzdur nauczył...
    Nie chodzi mi o to, żeby to było ze szczegółami elokwentnie podane, ale
    niech taki tłumacz, autor, itp, jak już się zabierze za tłumaczenie, tekst
    do reportażu, czy inny program popularnonaukowy, etc. to niech albo się
    trochę douczy, albo niech skonsultuje z kimś, kto się zna na rzeczy i niech
    zapamięta te konsultacje, by się nie walnąć, gdy będzie nagrywać program.
    </przerysowane>

    Ja po prostu nie chcę, aby, gdy np. oddam OTV do naprawy, mechanik pomylił
    kondensator z cewką i podpiął urządzenie do zasilacza prądu stałego, ALE TEŻ
    nie chcę widzieć na kwicie naprawy, że np. "wymjeńjono kądęsator 50
    mikrofaraduf w odspszenrzeniu cheterodyny".
    W towarzystwie można sobie na luz pozwolić, ale i tak mnie razi, gdy do mnie
    ktoś pisze bez interpunkcji (takie wieści czytam tylko z pierwszej linijki,
    resztę ignoruję), czy z pobaboloną kompletnie ortografią. Mnie się też
    zdarzają orty, ale wynikają ze stanu zdrowia (szczegółów oszczędzę), jestem
    zresztą dyslektykiem, ale z tego co widzę, to właśnie dyslektycy, jak choć
    trochę sie starają, robią tych błędów często mniej, niż ludzie bez
    dysleksji. ITD, ITP...

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)