  • Data: 2010-05-25 16:10:54
    Temat: Re: Pojedyncza nasadka długi torx 10, gdzie kupić [Łódź]
    Od: "G.K." <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kml pisze:

    > Jeżeli nie znajdziesz na miejscu to zadzwoń do A-N narzędzia. To są
    > sklepy dla warsztatów i zapewne tam kupisz wysyłkowo torxa 10. W
    > oddziale Warszawski mają dosłownie wszystko :)

    Niestety wysyłkowo nie wchodzi w grę, muszę mieć auto dzisiaj
    zmontowane. No nic, będę się męczył tym co mam. Najwyżej jak dokupię to
    dokręcę lepiej, albo podjadę do jakiegoś warsztatu, może będą mieli.
    Bardzo fajny sklep znalazłem na rogu Przybyszewskiego i Łęczyckiej,
    sprzedają na sztuki, ale akurat długiego torxa nie mieli, ale będą
    mieli, ale kiedy... nie wiedzieli. Zamówili już u dostawcy.
    To tak do wiadomości tych co szukają kluczy, różnych kluczy luzem.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz