eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie... › Re: Pojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie...
  • Data: 2011-01-27 09:16:17
    Temat: Re: Pojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie...
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Sty, 06:17, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Widzę, że tekst pisany po polsku jest niezrozumiały dla wielu Polaków.

    Czepiasz sie, choc pomimo nieprecyzyjnego pytania udalo mi sie jednak
    zrozumiec ;)

    co to jest "ulica"?
    w PORD wystepuje (i definiuje jednoczesnie):

    droga - wydzielony pas terenu składający się z jezdni, pobocza,
    chodnika, drogi dla pieszych lub drogi dla rowerów, łącznie z
    torowiskiem pojazdów szynowych znajdującym się w obrębie tego pasa,
    przeznaczony do ruchu lub postoju pojazdów, ruchu pieszych, jazdy
    wierzchem lub pędzenia zwierząt;

    jezdnia - część drogi przeznaczoną do ruchu pojazdów; określenie to
    nie dotyczy torowisk wydzielonych z jezdni;

    ulicy BRAK!

    > Tak samo jak w wątku o zapytanie jak USTAWIĆ akumulator aby wiedzieć,
    > czy plus jest prawy czy lewy.

    nie czytalem, ale to zapewne podobny problem jak z drzwiami do
    mieszkania: prawe czy lewe ;)

    WS