eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie... › Re: Pojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie...
  • Data: 2011-01-28 04:22:12
    Temat: Re: Pojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie...
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-27 09:16, WS pisze:

    > Czepiasz sie, choc pomimo nieprecyzyjnego pytania udalo mi sie jednak
    > zrozumiec ;)
    >
    > co to jest "ulica"?

    Ulica jest to wytyczona droga w mieście, na osiedlu itp., składająca się
    z jezdni i z chodników dla pieszych.

    Źródło Słownik języka polskiego: http://sjp.pwn.pl/slownik/2532539/ulica

    > w PORD wystepuje (i definiuje jednoczesnie):
    >
    > droga - xx
    >
    > jezdnia - xx
    >
    > ulicy BRAK!

    Gdybyś był edukowany w szkole a nie na ulicy, byś wiedział że ulica w
    języku polskim oznacza drogę, a zatem występuje definicja "drogi"
    używana w słowotwórstwie w PORD.

    > nie czytalem, ale to zapewne podobny problem jak z drzwiami do
    > mieszkania: prawe czy lewe ;)

    Nie ma najmniejszego problemu, tylko Polacy są nieedukowani i zadają tak
    debilne pytania!
    Kiedy ciągniesz drzwi do siebie i zawias jest po lewej stronie, drzwi są
    lewostronne. I nie ma tu znaczenia czy to są drzwi zewnętrzne,
    wewnętrzne, czy się otwierają do środka czy na zewnątrz.
    Żal dupę ściska, że człowiek musi się wstydzić za nasz nieedukowany
    polski naród.