  • Data: 2010-04-16 13:49:43
    Temat: Re: Pogrzebowo
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Tak mi sie wydaje ze jeden karawan obsluzy kilku zmarlych dziennie,
    > ale moze nie doceniam problemu.

    Zapytam jeszcze raz - jak to policzyłeś?

    > Moze po prostu na tyle tanie sa, ze mozna sobie pozwolic na kilka.

    Tanie? A co to znaczy? Autobusy też są tanie (wiele firm takowe
    posiada)? Zapomniałeś pewnie również o takim drobiazgu, że ludzie
    często wybierają czym ma zmarły jechać w ostatnią drogę. To jest
    wolny rynek - nie będziesz miał np. jasnego VAN-a, to pójdą gdzie
    indziej.