  • 1. Data: 2010-02-28 10:42:30
    Temat: Poetry in motion
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Witam,

    Poniżej fragment ogłoszenia:

    "Jeśli czytasz to ogłoszenie to znaczy że jesteś wyjątkowym jeźdźcem,
    zasługującym na niepowtarzalną maszynę, którą rzadko spotyka się na
    drogach. Takich motocyklistów jak Ty, nie interesują, pospolite maszyny
    ujeżdżane przez większość. Unikalność, wyjątkowość, to właśnie ten styl,
    to wydobyte ego"

    Zgadnijcie jakiego modelu dotyczy ?

    Nagrodą będzie możliwość przeczytania opisu do końca.
    Naprawdę warto !

    KJ i niewydobyte ego

  • 2. Data: 2010-02-28 10:52:21
    Temat: Re: Poetry in motion
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 28 Lut, 11:42, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Zgadnijcie jakiego modelu dotyczy ?

    Ja wiem! :) Ale nie powiem! Bawmy sie dalej. Powiem, ze poczatkowo
    myslalem o jakims Junaku. Jednak gdzie w Junaku erekcja vidlastej
    mocy?

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 3. Data: 2010-02-28 10:54:49
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał

    > Zgadnijcie jakiego modelu dotyczy ?

    Ja wiem ja wiem !!!

    Ale niech inni...

    --
    Zapek

  • 4. Data: 2010-02-28 10:56:04
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup
    > Zgadnijcie jakiego modelu dotyczy ?

    Nie wiem, albo WFM, albo V-max. ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2010-02-28 12:26:27
    Od: n...@s...com

    On Sun, 28 Feb 2010 11:42:30 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Witam,

    Czesc

    >Zgadnijcie jakiego modelu dotyczy ?

    pienczypienc

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2010-02-28 13:51:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-28 13:26, n...@s...com pisze:

    > pienczypienc

    wow. Wlasnie mialem pisac ze wirago :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2010-02-28 13:52:42
    Od: Lukasz Lechowicz <m...@w...pl>

    Użytkownik KJ Siła Słów napisał:
> [...]
    > drogach. Takich motocyklistów jak Ty, nie interesują, pospolite maszyny
    > ujeżdżane przez większość. Unikalność, wyjątkowość, to właśnie ten styl,

    "Pragnę przypomnieć iż w 2003 roku sprzedano w Polsce ostatnie 26 sztuk
    tych wspaniałych maszyn, więc będziesz jednym z bardzo niewielu."

    Luc i jego unikalne smiglo

  • 8. Data: 2010-02-28 15:10:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 28 Lut, 11:42, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > "Je li czytasz to og oszenie to znaczy e jeste wyj tkowym je d cem,
    > zas uguj cym na niepowtarzaln maszyn , kt r rzadko spotyka si na
    > drogach. Takich motocyklist w jak Ty, nie interesuj , pospolite maszyny
    > uje d ane przez wi kszo . Unikalno , wyj tkowo , to w a nie ten styl,
    > to wydobyte ego"
    >
    > Zgadnijcie jakiego modelu dotyczy ?

    jamacha dt 125???

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-02-28 15:13:57
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    KJ Siła Słów wrote:
> [...]
    > drogach. Takich motocyklistów jak Ty, nie interesują, pospolite
    > maszyny ujeżdżane przez większość. Unikalność, wyjątkowość, to

    Siakiegos srodka na erekcje

    Tmek

  • 10. Data: 2010-02-28 15:24:42
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-02-28 14:52, Lukasz Lechowicz pisze:

    > "Pragnę przypomnieć iż w 2003 roku sprzedano w Polsce ostatnie 26 sztuk
    > tych wspaniałych maszyn, więc będziesz jednym z bardzo niewielu."
    >
    > Luc i jego unikalne smiglo

    R1200C?

    --
    Tomek