  • 1. Data: 2010-02-27 19:26:39
    Temat: Sezon rozpoczety :)
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    Ale to zolte zapierdala - to tak na szybko po malym smiganiu ale D208 slizga
    sie na zimno jak po lodzie.
    I odpalilo bez czarodziejskich rozdzek z pol obrotu nawet kurna nie musialem
    we serwisowce paczec gdzie mam benzyne gdzie gazniki a gdzie smar sylykonowy
    do nacierania - znaczy sie dla amatora sprzet.
    I dobrze...
    ale nart jeszcze nie schowalem.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2010-02-27 19:38:55
    Temat: Re: Sezon rozpoczety :)
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-02-27 20:26, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > Ale to zolte zapierdala - to tak na szybko po malym smiganiu ale D208
    > slizga sie na zimno jak po lodzie.
    Nie drażnij,nie miałem nawet czasu sprawdzić czy aku żyje,o drobnych
    wymiankach nie wspomnę:-\

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2010-02-27 19:46:44
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Monster"
    Nie drażnij,nie miałem nawet czasu sprawdzić czy aku żyje,o drobnych
    > wymiankach nie wspomnę:-\

    A mialem nawet podjechac do Ciebie - ale troche wstyd mi bylo w bluzie i
    jeansach po miescie latac :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2010-02-27 19:56:53
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > I odpalilo bez czarodziejskich rozdzek z pol obrotu nawet kurna nie
    > musialem we serwisowce paczec gdzie mam benzyne gdzie gazniki a gdzie smar
    > sylykonowy do nacierania - znaczy sie dla amatora sprzet.

    A coz to za cudowna maszyna? A do motorynek w ogole byly serwisowki? Ja nie
    mialem - musialem do wszystkiego sam dochodzic:(

    Ale tak na serio to pozazdroscic! Ja tylko MZ'te wyciagam, bo mam spory
    kawalek od domu do asfaltu i duza szansa, ze na fazerku bym nie dojechal.
    Ostatnio koles starym terrano sie utopil na "drodze" kolo mojego domu.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2010-02-27 20:01:31
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-02-27 20:46, Tytus pisze:

    > A mialem nawet podjechac do Ciebie - ale troche wstyd mi bylo w bluzie i
    > jeansach po miescie latac :)

    Ee tam,żebyś widział moje texy,na szczęście ciepło się robi,będzie można
    opłukać z błocka:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2010-02-27 23:17:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus pisze:
    > Siemka

    sezon to sie konczy, pomarancze juz dojrzaly, na poligonie w rembertowie:

    http://picasaweb.google.pl/annasmk/Pawel#54429206291
    64683250

    KJ

  • 7. Data: 2010-02-28 02:59:56
    Od: AlF <s...@g...com>

    Tytus wrote:
> [...]
    > musialem we serwisowce paczec gdzie mam benzyne gdzie gazniki a gdzie
    > smar sylykonowy do nacierania - znaczy sie dla amatora sprzet.

    fajnie - a w ogole to sezon sie skonczyl?

  • 8. Data: 2010-02-28 08:27:51
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AlF"
    fajnie - a w ogole to sezon sie skonczyl?
    ***KJ
    sezon to sie konczy, pomarancze juz dojrzaly, na poligonie w rembertowie:
    http://picasaweb.google.pl/annasmk/Pawel#54429206291
    64683250
    KJ

    No przeca pisalem zem amator - kurna tak prazy ze chyba tez sie przejade na
    ten poligon...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2010-02-28 13:29:42
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    > Siemka

    sezon fakrycznie rozpoczety.
    na rozgrzewke petelka waw-pia-g.kal-konst-waw, po drodze jakies 20
    jednosladow.
    przetrzymala nas zima ;-)

    Alex.

  • 10. Data: 2010-02-28 15:15:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 27 Lut, 20:26, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > Ale to zolte zapierdala - to tak na szybko po malym smiganiu ale D208 slizga
    > sie na zimno jak po lodzie.
    Kiedy wiosenny przegląd fotoradarów?
> [...]
    > we serwisowce paczec gdzie mam benzyne gdzie gazniki a gdzie smar sylykonowy
    > do nacierania - znaczy sie dla amatora sprzet.
    Mojej babci kosiarka ogrodowa też pali po zimie za pierwszym
    szarpnięciem i wcale nie jest to jakaś tam żół?a honda.
    > ale nart jeszcze nie schowalem.

    To chowaj - śniegu już nie będzie.

    --
    Artur