  • 1. Data: 2010-02-28 04:22:58
    Temat: Chcę sprzęta przygarnąć. Foty do oceny.
    Od: natas <k...@p...fm>

    Witam wszystkich.

    Się przymierzam do tego sprzęta.
    Skręca mnie na myśl, że słońce coraz mocniej świeci, a ja w puszce za
    innymi się wlokę.

    http://tinyurl.com/yc74op4 - trochę fotek. Jeśli coś podejrzanego
    zauważycie podzielcie się.

    Na coś konkretnego zwrócić uwagę, jak będę go oglądał?

    Szerokiej.

  • 2. Data: 2010-02-28 07:52:25
    Temat: Re: Chcę sprzęta przygarnąć. Foty do oceny.
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    >Na coś konkretnego zwrócić uwagę, jak będę go oglądał?

    no MOTOREK ładny ;-) Anglik który prawdopodobnie całe życie spędzał pod
    chmurką. Nalot rdzawy na wszystkim możliwym gdzie mógł się pojawić.

    nie to że go przekreślam ale zwóć na to uwagę.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 3. Data: 2010-02-28 08:05:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 28 Lut, 05:22, natas <k...@p...fm> wrote:
    > Na coś konkretnego zwrócić uwagę, jak będę go oglądał?

    Jak dla mnie szkoda czasu na oglądanie.

    Dlaczego?
    - koleś pisze wielkimi literami
    - dużo gada a mało konkretów
    - moja GPZ stoi bez ruchu już drugi rok i faktycznie ma lekki nalot
    rdzy na tarczach, tak lekki że muszę kucnąć żeby go zauważyć

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 4. Data: 2010-02-28 11:23:41
    Od: pan_luki <p...@o...pl>

    To ja sie podepne. A co myslicie o taim sprzecie:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M171426
    4
    spory przebieg, ale potwierdzony przebieg. Czy aby nie za duzy? co o
    nim myslicie?

  • 5. Data: 2010-02-28 13:27:28
    Od: natas <k...@p...fm>

    Z tymi tarczami dziwna sprawa jest.
    Na tylnym kole ładnie błyszczy,za to przód jest ostro rdzawy.
    A do tego przebieg dobijający do 30tyś.
    Dzięki za uwagi.

  • 6. Data: 2010-02-28 14:42:59
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>