  • 1. Data: 2010-02-26 19:16:10
    Temat: [KUPIE] Golas do 7-8k PLN Wa-wa
    Od: AnalBlast <a...@g...com>

    Czesc,

    Pierwszy moj post na grupie, mimo ze sledze od dawna. Witam wiec i
    pozdrawiam.

    Poszukuje sprzetu jak w temacie, sprzet dla mnie do codziennego
    dojezdzania do roboty i sporadycznych wypadow weekendowych "gdzies
    dalej". W zwiazku z tym, ze "wspol-uzyszkodnikiem" rzeczonego bajka ma
    byc moja zona w gre wchodzi jedynie sprzet w miare poreczny i nie za
    ciezki, dodatkowo nie za wysoki, gdyz jestem kurduplem, a zona tez nie
    jest zbyt wysoka :-)

    Stad na starcie odpadaja wszystkie miejskie enduro (mimo, ze bylby to
    chyba najlepszy typ) i w zasadzie pozostaja jakies cywilizowane naked'y
    - 400-750 ccm typu CGS 500, CB 500, FZS 600, GSF 600N, ER-5 itd.

    Stad wiec prosba; gdyby obil sie komus o uszy godny polecenia sprzet w
    tej cenie w Wawie lub okolicach, prosilbym o jakies namiary.

    Pozdrawiam,

    Wojtek

  • 2. Data: 2010-02-26 20:15:10
    Temat: Re: Golas do 7-8k PLN Wa-wa
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Lut, 20:16, AnalBlast <a...@g...com> wrote:
    > Czesc,
    >
    > Pierwszy moj post na grupie, mimo ze sledze od dawna. Witam wiec i
    > pozdrawiam.
    6, tu doktorski;

    > - 400-750 ccm typu CGS 500, CB 500, FZS 600, GSF 600N, ER-5 itd.
    Z tej listy najpopularniejsze wsrod kobiet to CB500 i GS500. FZ jest
    IMO troche zbyt narowisty a GSF ciezkawy. Tak czy inaczej musicie sie
    do kazdego przymierzyc bo nawet ksztalt kanapy moze miec wplyw na
    komfort i poczucie pewnosci.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 3. Data: 2010-02-26 20:38:50
    Od: AnalBlast <a...@g...com>

    W dniu 2010-02-26 21:15, doktorski pisze:

> [...]
    > IMO troche zbyt narowisty a GSF ciezkawy. Tak czy inaczej musicie sie
    > do kazdego przymierzyc bo nawet ksztalt kanapy moze miec wplyw na

    Jest dokladnie jak piszesz, dlatego szukam czegos z Wa-wy lub okolic,
    aby moc zone przymierzyc do sprzetu, bez dluzszych wycieczek :-) Tak jak
    zaznaczylem 90% czasu moto bedzie pewnie uzytkowane przeze mnie do
    dojazdow do pracy, wiec narowisty moze czasami byc :-) Sam do tej pory
    ujezdzalem rusa z zaprzegiem, wiec komfort i poczucie pewnosci jest dla
    mnie terminem dosc abstrakcyjnym...

    Pozdr.

    Wojtek

  • 4. Data: 2010-02-26 21:45:26
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Lut, 21:38, AnalBlast <a...@g...com> wrote:

    > wiec narowisty moze czasami byc :-) Sam do tej pory
    > ujezdzalem rusa z zaprzegiem, wiec komfort i poczucie pewnosci jest dla
    > mnie terminem dosc abstrakcyjnym...
    Pytanie jak gleboko w dupie masz opinie/samopoczucie/bezpieczenstwo
    zony. W sumie zona nie rodzina, wiec feel free. :)

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 5. Data: 2010-02-26 22:06:27
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>

    doktorski wrote:

    > Pytanie jak gleboko w dupie masz opinie/samopoczucie/bezpieczenstwo
    > zony. W sumie zona nie rodzina, wiec feel free. :)

    wiesz, sadzac po nicku, to nie wiem czy to Twoja cieta riposta byla na
    miejscu....

    E.

  • 6. Data: 2010-02-26 22:07:49
    Od: AnalBlast <a...@g...com>

    W dniu 2010-02-26 22:45, doktorski pisze:

    > Pytanie jak gleboko w dupie masz opinie/samopoczucie/bezpieczenstwo
    > zony. W sumie zona nie rodzina, wiec feel free. :)

    Troche sie chyba nie zozumielismy. Gdybym mial jej opinie, tam gdzie
    sugerujesz nie kupowalbym sprzetu "pod nia". Ona sama po przymiarce do
    Bandita 600 stwierdzila ze jej pasuje, mimo ze sam jej to moto odradzam,
    wlasnie ze wzgledu na spora wage.

    Nie szukam wiec raczej rady co kupic (a gdybym szukal, to przeszukalbym
    sobie archiwum grupy), a raczej informacji o godnych uwagi maszynach,
    spelniajacych podane kryteria, o ktorych byc moze ktos slyszal :-)

    Pozdr.

    Wojtek

  • 7. Data: 2010-02-27 15:14:24
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Wojtek,

    A obczajaliscie ta XJ600 u MotoRakowskiego?
    Podsylalem link Agnieszce.
    http://www.motorakowski.pl/index.php?option=com_joom
    gallery&func=viewcategory&catid=137&Itemid=54
    To niedaleko, w Konstancinie. Odn sprzedawcy - wsrod moich znajomych
    byly brane 3 turystyczne moto od niego i byly ok. Czy nie lezy wam ten
    motong?

    Pozdro,
    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW

  • 8. Data: 2010-02-27 16:48:15
    Od: AnalBlast <a...@g...com>

> [...]
    > To niedaleko, w Konstancinie. Odn sprzedawcy - wsrod moich znajomych
    > byly brane 3 turystyczne moto od niego i byly ok. Czy nie lezy wam ten

    Czesc Lukaszu, nie spodziewalem sie Ciebie tutaj :-)

    Dywersje Agnieszce pokazywalem, ale oboje uznalismy ze jest troche zbyt
    bezplciowa i nijaka :-)

    Jutro jedziemy do G. Kalwarii obejrzec Suzuki Freewinda z tego linka:

    http://moto.allegro.pl/item934584687_suzuki_freewind
    _xf_650_city_enduro_idealny.html

    Nie wiem jak bedzie z odlegoscia siodla od gleby, ale przekonamy sie
    organoleptycznie.

    Pozdr.

    Wojtek

  • 9. Data: 2010-02-27 17:38:19
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "AnalBlast" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hmbicm$95o$...@i...gazeta.pl...
    > Jutro jedziemy do G. Kalwarii obejrzec Suzuki Freewinda z tego linka:

    Freewind jest bardzo fajna maszynka:) Tylko troszeczke slabawy silniczek.

    > Nie wiem jak bedzie z odlegoscia siodla od gleby, ale przekonamy sie
    > organoleptycznie.

    Nie jest zle - tylko kawalek mialem okazje sie przewiezc i musze pochwalic
    za lekkosc i zwrotnosc. Jednak zastanow sie na serio nad Xj'ta albo FZS'em
    (NIE FZ'tem - chociaz w tych pieniadzach nie znajdziesz). Oba dosc niskie,
    mimo ze nie wygladaja. Moja Dziewczyna sie zdziwila jak niski jest FZS - na
    zdjeciach wygladal jej na duzo wyzsza maszyne. Do tego narowisty sie zaczyna
    robic powyzej 5tys obr. W ogole to moja (nt. FZS'a) opinia juz niedawno sie
    pojawila, ale sie powtorze - jestem w szoku co do tej maszyny. Mialem
    wczesniej (bardzo krotko) bandziora, a wczesniej MZ'te (i ciagle ja mam:P) i
    po bandziorze sie zastanawialem nad TDM/FZS. Karnalem sie i jednym i drugim
    i bylem w pozytywnym szoku;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 10. Data: 2010-02-27 19:21:27
    Od: Raf <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-27 18:38, Ivam pisze:

    > Freewind jest bardzo fajna maszynka:) Tylko troszeczke slabawy silniczek.

    Freewind to taka świnka morska - ani morska, ani świnka. Silnij od DRki,
    ale jakiś taki bez życia. Plastiki tracisz po pierwszej glebie, a byle
    kawałek kosztuje ileśset. Kosę ma tak skonstruowaną, że trudno to
    postawić stabilnie - lubi się przewrócić ot tak. Ani toto w teren, ani
    na szuter, ani w trasę. Prędkość przelotowa to maks 110-120, na więcej
    nie pozwala ani niemrawy silnik (albo raczej źle zestrojona skrzynia),
    ani mizerna owiewka.
    Ma jeden plus: świetnie sobie radzi z dzirawymi i pełnymi kolein drogami
    :) I na tym koniec zalet.

    --
    Adams
    R1100RT, '95, >200 kkm