  • 11. Data: 2010-02-28 15:28:00
    Temat: Re: Poetry in motion
    Od: n...@s...com

    On Sun, 28 Feb 2010 14:51:06 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >wow. Wlasnie mialem pisac ze wirago :)

    Sprawdzilem, nie wygralismy. Ale motur ideolo podobny ;>

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 12. Data: 2010-02-28 15:30:45
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Lukasz Lechowicz pisze:

    > "Pragnę przypomnieć iż w 2003 roku sprzedano w Polsce ostatnie 26 sztuk
    > tych wspaniałych maszyn, więc będziesz jednym z bardzo niewielu."

    acha, sadzac po ogloszeniodawcy to jezdzony przez kobiete.

    A kobieta na tym moto to naprawde wyjatkowa unikalnosc czy tez unikalna
    wyjatkowosc.

    KJ

  • 13. Data: 2010-02-28 15:34:05
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > Witam,
    >
    > Poniżej fragment ogłoszenia:

    Giees pińcet?

    pozdr
    --
    DP
    TL-S

  • 14. Data: 2010-02-28 19:05:39
    Od: Lukasz Lechowicz <m...@w...pl>

    > R1200C?

    nope :) raczej male "wyzwanie" ;)

  • 15. Data: 2010-02-28 19:41:06
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Sun, 28 Feb 2010 11:42:30 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Zgadnijcie jakiego modelu dotyczy ?

    V-Max 1200

    >Nagrodą będzie możliwość przeczytania opisu do końca.

    Już przeczytałem :D

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 16. Data: 2010-03-03 13:29:27
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou
    "KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message

    > Poniżej fragment ogłoszenia:
    >
    > "Jeśli czytasz to ogłoszenie to znaczy że jesteś wyjątkowym jeźdźcem,
    > zasługującym na niepowtarzalną maszynę,
    [...]
    > Nagrodą będzie możliwość przeczytania opisu do końca.
    > Naprawdę warto !
    >
    > KJ i niewydobyte ego

    Jasiek, nie drecz dluzej, dajze wreszcie ten opis!

    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2010-03-03 14:21:21
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kefir pisze:

    > Jasiek, nie drecz dluzej, dajze wreszcie ten opis!

    Allegro mówi: nie mamy już tego ogłoszenia i co nam Pan zrobi ?

    Sorry.

    KJ

  • 18. Data: 2010-03-03 14:30:25
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > Poniżej fragment ogłoszenia:
    > "Jeśli czytasz to ogłoszenie to znaczy że jesteś wyjątkowym jeźdźcem,
    > zasługującym na niepowtarzalną maszynę, którą rzadko spotyka się na
    > drogach. Takich motocyklistów jak Ty, nie interesują, pospolite maszyny
    > ujeżdżane przez większość. Unikalność, wyjątkowość, to właśnie ten styl,
    > to wydobyte ego"
    > Zgadnijcie jakiego modelu dotyczy ?

    Gieesa pincset?
    :)
    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 19. Data: 2010-03-03 14:38:44
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    zbigi pisze:

    > Gieesa pincset?

    V-max. Ten pierwszy i jedyny prawdziwy.

    KJ

  • 20. Data: 2010-03-03 15:01:18
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-03 15:21:21 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > Allegro mówi: nie mamy już tego ogłoszenia i co nam Pan zrobi ?
    >
    > Sorry.

    Jak masz gdzieś numerek, to sprawdź czy mają tutaj:

    http://www.allegro.archiver.pl

    de Fresz