  • 1. Data: 2010-02-26 21:42:12
    Temat: Nowe Super Tenere zaprezentowane
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Haj
    Jak w tytule:

    http://www.motorcycledaily.com/24february10_stannoun
    ced.htm

    Niestety plotki o 172 kg suchej masy nie sprawdzily sie. Design tez niewiele
    ma wspolnego z rzezba a'la Tuareg, ale to akarat raczej dobrze. W kazdym
    razie jest kardan, a to oznacza pierwsza sensowna alternatywe dla GS-a i to
    bez odstajacych cylindrow. Ciekaw jestem porownania.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 2. Data: 2010-02-27 09:52:13
    Temat: Re: Nowe Super Tenere zaprezentowane
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 26 Lut, 22:42, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > razie jest kardan, a to oznacza pierwsza sensowna alternatywe dla GS-a i to
    > bez odstajacych cylindrow. Ciekaw jestem porownania.

    Obleci.
    Nawet niezła.
    W końcu to turystyk . Cóz chcieć. Od tego typu moto.
    Ale masa jak na dzisiejsze czasy jest zdecydowanie za duża.
    Tak ze 30kg min.

  • 3. Data: 2010-02-27 10:48:39
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > http://www.motorcycledaily.com/24february10_stannoun
    ced.htm

    jako asfaltowy turystyk (z możliwością pojechania drogą gorszej jakości)
    fajne. Z taką masą nie bardzo wyobrażam sobie wjazd w teren. Dodatkowo koło
    przód 19" trochę ogranicza. Generalnie fajna

    Ciekawe jaką przywalą cenę bo w 2010 będzie dostępna tylko w ograniczonej
    ilości.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 4. Data: 2010-02-27 12:57:50
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Scyzoryk wrote:
    > Ciekawe jaką przywalą cenę bo w 2010 będzie dostępna tylko w
    > ograniczonej ilości.

    ~16000 juro

    Tmek

  • 5. Data: 2010-02-27 13:11:32
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > ~16000 juro

    ~64kzł, to bardzo dużo, biorąc pod uwagę że np. varadero kosztuje 20kzł
    mniej, 1200GS jakieś 10kzł mniej a za 60kzł można go kupić w wersji ADV.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 6. Data: 2010-02-27 13:15:57
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Scyzoryk pisze:

    > ~64kzł, to bardzo dużo, biorąc pod uwagę że np. varadero kosztuje 20kzł
    > mniej, 1200GS jakieś 10kzł mniej a za 60kzł można go kupić w wersji ADV.

    NIe chce byc zlym prorokiem ale wg. mnie duzy GS jest obecnie glownym
    graczem w tym segmencie. Jesli cena podana przez Tima sie potwierdzi to
    bedzie klapa. Szkoda bo S. Tenera byla kiedys moim wymarzonym
    motocyklem. Cos Europa zaczyna w niektorych segmentach przeganiac
    Japonie. Vide chociazby nowa VFR - konkurencja chociazby w dziedzinie
    wyposazenia juz ja przegonila...

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 7. Data: 2010-02-27 14:10:36
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2010-02-27 14:15, Qlfon pisze:
> [...]
    > motocyklem. Cos Europa zaczyna w niektorych segmentach przeganiac
    > Japonie. Vide chociazby nowa VFR - konkurencja chociazby w dziedzinie

    Raczej się potwierdzi, w UK za podstawową wersję trzeba będzie zapłacić
    13500GBP co daje mniej więcej 60 kPLN. Ja szacowałem cenę w polskich
    salonach na 65k.

    Super Tenere znajdzie się w polskich salonach na początku czerwca (info
    z Poland Position).

    --
    duddits

  • 8. Data: 2010-02-27 20:26:21
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 26-02-10 22:42, Jarecki [KenLee] pisze:
> [...]
    > razie jest kardan, a to oznacza pierwsza sensowna alternatywe dla GS-a i to
    > bez odstajacych cylindrow. Ciekaw jestem porownania.

    Mniam!

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 9. Data: 2010-02-27 20:29:09
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 27-02-10 15:10, duddits pisze:

> [...]
    > salonach na 65k.
    >
    > Super Tenere znajdzie się w polskich salonach na początku czerwca (info

    Ciekawe za co właściwie tyle sobie liczą? Kardan za 25 tys??

  • 10. Data: 2010-02-28 08:14:57
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 27 Lut, 21:29, Jacek Różański <j...@e...pl> wrote:

    > Ciekawe za co w a ciwie tyle sobie licz ? Kardan za 25 tys??
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Best regards
    > Jacek R a ski, ETZ-251, XJ-900S, V-740
    >  >impossibility is only one of the possibilities

    Yamaha juz w tamtym roku uwierzyła slepo w "swoja wyższośc nad innymi"
    he,he

    Dlatego dokładała z cenami zdrowo do pieca ...

    Chyba sie przelicza całkowicie w tym roku :)