  • 11. Data: 2010-11-16 20:57:10
    Temat: Re: Podwyzka w GaduAir?
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Grzegorz Jablonski
    z dnia: 2010-11-16 21:53:

    > Chyba zawsze tak bylo. 5 PLN za 100 MB to cena w promocji - niezaleznej
    > od cennika.
    czyli jedno i drugie nazywa się pakiet Net 100MB tylko raz kosztuje
    15PLN, a raz 5PLN... no zgubiłem się :)

    Paweł

  • 12. Data: 2010-11-16 21:02:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-16 21:57, Paweł Gąska pisze:

    > czyli jedno i drugie nazywa się pakiet Net 100MB tylko raz kosztuje
    > 15PLN, a raz 5PLN... no zgubiłem się :)

    To przecież norma w "gsm-ach".

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2010-11-16 21:14:45
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Spójrz w obecny cennik - też jest 15zł - mistrzu spostrzegawczości i
    > dedukcji :)

    Jest 15zł w cenniku od dawna. Ale od kwietnia w promocji za 5zł:) i tak
    już zostanie.

  • 14. Data: 2010-11-16 21:19:31
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik Paweł Gąska napisał:

    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Liwiusz
    > z dnia: 2010-11-16 21:35:

    > aż się do nich zalogowałem
    >
    > cyt.
    > * Pakiet Net 100MB
    > * Zakup na okres: 30 dni
    > * Cena: 5,00 PLN
    >
    > to po ile w końcu jest to 100MB w gadu??

    po 5zł. eot!