  • 1. Data: 2010-11-15 17:45:37
    Temat: Nokia C6, HTC WILDFIRE czy SE AINO?
    Od: Elminster <e...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam do wyboru w pracy 3 telefony: Nokia C6, HTC WILDFIRE, SE U10i AINO

    Który według Was powinienem wybrać?

  • 2. Data: 2010-11-15 21:24:43
    Temat: Re: Nokia C6, HTC WILDFIRE czy SE AINO?
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Elminster" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    3g2000vbq.googlegroups.com...
    > Witam
    >
    > Mam do wyboru w pracy 3 telefony: Nokia C6, HTC WILDFIRE, SE U10i AINO

    Jeśli w Play to HTC DESIE HD - mam polecam !!

  • 3. Data: 2010-11-16 12:04:17
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    > Jeśli w Play to HTC DESIE HD - mam polecam !!

    Jak sprawuje się bateria? Słyszałem, że pada nawet już po 5godzinach.
    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 4. Data: 2010-11-16 19:01:22
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 13:04:17 +0100, Jarek napisał(a):

    > Jak sprawuje się bateria? Słyszałem, że pada nawet już po 5godzinach.
    > Pozdrawiam,
    > Jarek

    Chyba każdy nowszy HTC ma baterie do bani, nie słyszałem jeszcze żeby przy
    intensywnym używaniu wytrzymywała wiecej niz 24-36h.
    Pozdrawia BearBag...

  • 5. Data: 2010-11-16 19:27:19
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jak sprawuje się bateria? Słyszałem, że pada nawet już po 5godzinach.
    > Pozdrawiam,
    > Jarek

    W 1 dzień przy ostrej zabawie ale na prawdę ostrej czyli cały czas internet
    a jak bawisz się średnio to 2 dni wytrzyma.
    Ja czekam aż pojawią się mocniejsze zamienniki.
    Nie podoba mi się trochę zaokrąglony kształt spodu i boku, łatwo telefon
    upuścić i robią się lekkie odpryski sam telefon bardzo fajny, surfowanie po
    necie bardzo przyjemne.

  • 6. Data: 2010-11-16 20:13:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 20:01:22 +0100, BearBag napisał(a):

    > Chyba każdy nowszy HTC ma baterie do bani, nie słyszałem jeszcze żeby przy
    > intensywnym używaniu wytrzymywała wiecej niz 24-36h.

    HTC nie HTC - praw fizyki nie przeskoczy. Duży ekran i szybki procesor
    swoje prawa mają.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 7. Data: 2010-11-17 08:22:06
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 20:13:32 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > HTC nie HTC - praw fizyki nie przeskoczy. Duży ekran i szybki procesor
    > swoje prawa mają.

    niby tak ale można dać choćby do jednego/dwóch modeli większa baterie.
    Cześć userów pogodziłaby sie z większą wagą i gabarytem. Byłby jakiś wybór
    a teraz nie ma.
    Pozdrawia BearBag...

  • 8. Data: 2010-11-17 09:45:59
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/17/2010 09:22 AM, BearBag wrote:

    > niby tak ale można dać choćby do jednego/dwóch modeli większa baterie.
    > Cześć userów pogodziłaby sie z większą wagą i gabarytem. Byłby jakiś wybór
    > a teraz nie ma.
    Przecież do części modeli nadal istnieją powiększone baterie z pleckami...

    M.