  • 1. Data: 2010-11-16 18:05:18
    Temat: ERA -- Przepraszamy, informacje są chwilowo niedostępne
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Na poniższym zestawieniu znajdziesz listę wszystkich usług,
    które są dostępne na Twoim koncie. W każdej chwili możesz
    przejść do konkretnej kategorii wybierając ją z menu.

    Przepraszamy, informacje są chwilowo niedostępne.

    ----------------------------

    Plan taryfowy Odczytuję...

    [odczytywanie trwa kilka minut, po czym jest to, co poniżej]

    Plan taryfowy Informacja niedostępna

    ----------------------------

    Koszty bieżące od ostatniej faktury: 1,60 zł

    [faktura poprzednia opłacona w całości; z 80 minut
    wykorzystałem około 30, ale ERA nalicza za coś
    dodatkowo 1.60]

    ----------------------------

    Żądanie EraKodu podczas logowania Włączone

    [próba wyłączenia nie daje oczekiwanego rezultatu]

    ----------------------------

    faktury na m@ila nie ma
    10 minut obiecanych w zamian za rezygnację z faktury papierowej też nie ma

    ----------------------------

    Lista połączeń
    Wykorzystanie limitów

    [PUSTO!!!! Biała prawa część strony!!! Po lewej to, co poniżej]

    Start
    Lista połączeń
    Wykorzystanie limitów
    Era Premia
    Historia
    Usługi
    Usługi w taryfie rodzinnej
    Połączenia
    Internetowe
    Finansowe
    Era Numer Stacjonarny
    Sieć Rodzinna

    [Listy połączeń nie widzę od dawna!!!
    Ani na fakturze, ani na monitorze po zalogowaniu!!!
    na górze logo po lewej i po prawej to]

    iBOA - Bezpieczne zarządzanie kontem
    Wyloguj

    [a na środku to]

    Nr telefonu: 665363835 Taryfa: Rodzina 20

    ===================

    Numery telefonów, pod które dzwonię są ukryte przede mną!
    Kiedyś (przed miesiącem) widziałem te numery.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-11-16 20:14:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Dwie godziny później

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ibuh7v$q0c$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > przejść do konkretnej kategorii wybierając ją z menu.
    >
    > Przepraszamy, informacje są chwilowo niedostępne.

    Wskazówka
[...]

    Trudno zgadnąć, jakie jeszcze dodatkowe usługi daje aktualnie Era.
    A na pewno nie ma możliwości wyłączenia tych usług poprzez internet.
    Zaś SMSem czasami nie udaje się takie wyłączenie!!!

    ZŁODZIEJSTWO W TAK ZWANY BIAŁY DZIEŃ!!!

    I uwagi głupoli: ,,nie wiesz, o co ci chodzi''.

    Ja wiem dokładnie o co mi chodzi.

    .--------------------------------------------------.
    |.------------------------------------------------.|
    || O ,,dowcip dnia'' -- płatną usługę niechcianą! ||
    |'------------------------------------------------'|
    '--------------------------------------------------'

    O brak zasięgu w mieszkaniu!
    O brak biilingu!
    O brak faktury!
    O brak 10 minut!
    O przeniesienie bez zachowania okresu wypowiedzenia, czyli przeniesienie z moją
    stratą!!!
    (rozumiem, że to w Głupolandzie norma -- czynienie zła współpracownikowi, klientowi,
    wspólnikowi!!!
    po to się razem pracuje, aby krzywdzić tych, z którymi się pracuje!!! -- iście
    kretyńskie zachowanie;
    prawo ogólne uznaje to za przestępstwo -- na przykład działanie ze szkodą własnej
    firmy!!! ale głupcy
    uważają takie zachowanie za godne naśladowania i dobre po prostu!!!)

    Jedynym rozwiązaniem jest olewanie próśb ludzi ,,poBożnych'' podtrzymujących
    tę głupotę -- co od jakiegoś czasu skutecznie czynię. :)

    Wg niektórych ludzi (zwykle poBożnych) umowami w Polsce można podcierać dupsko.
    Tego uczy największy autorytet przełomu wieków (XX i XXI) czyli Jan Paweł II!!!
    (nie umowa jest ważna, ale wola Ozorowskiej kurwy -- gdy ta kurwa każe zabijać,
    trzeba zabijać!!!)

    Ale kutasie Ozorowski wcześniej czy później te role odwracają się -- i wówczas
    ja odpowiadam: Jak ,,bóg'' Kubie, tak Kuba ,,bogu''.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'