  • 1. Data: 2010-11-15 17:10:06
    Temat: Dziwne polacznie.......
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam.
    Przed chwila dzwoni "cos" do mnie na Orange, na
    wyswietlaczu...."Polaczenie...".......odbieram , a w sluchawce sygnal jak to
    ja bym gdzies dzwonil, po 3 sygnalach sie rozlaczylem, bo wiem tam.....do
    bangladeszu mnie polaczy a moze do do cypru:(
    Mail ktos z Was taki przypadek?

    j...@p...pl gg : 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 2. Data: 2010-11-15 17:50:01
    Temat: Re: Dziwne polacznie.......
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2010-11-15 18:10, Jacek23 pisze:
> [...]
    > jak to ja bym gdzies dzwonil, po 3 sygnalach sie rozlaczylem, bo wiem
    > tam.....do bangladeszu mnie polaczy a moze do do cypru:(

    konferencja??!!??

  • 3. Data: 2010-11-15 18:00:01
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > konferencja??!!??

    No nie wiem, i przed chwila znow dzwonilo:)

  • 4. Data: 2010-11-15 18:43:01
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 15 lis 2010 19:00, Jacek23 pisze:

    > No nie wiem, i przed chwila znow dzwonilo:)

    Zestawienie połączenia dwóch numerów. Wpisujesz jeden, wpisujesz drugi i
    dzwonią do siebie i żaden twierdzi że to nie on :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-11-15 18:59:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Zestawienie połączenia dwóch numerów. Wpisujesz jeden, wpisujesz drugi i
    > dzwonią do siebie i żaden twierdzi że to nie on :)

    Zabawa jest przy tym przednia :)
    Z Playa mozna sobie nawet 5 tak pozestawiac.
    Oczywiscie placi tylko ten, kto faktycznie dzwoni, czyli inicjator
    konferencji.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-11-15 19:01:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Zabawa jest przy tym przednia :)
    > Z Playa mozna sobie nawet 5 tak pozestawiac.

    Znaczy z kazdej sieci mozna, ale Playa bez uzasadnionej obawy o stan
    portfela :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-11-15 20:59:02
    Od: "Tulmacz" <Tułmacz4uinglish@wp.pl>

> [...]
    > wyswietlaczu...."Polaczenie...".......odbieram , a w sluchawce sygnal jak
    > to ja bym gdzies dzwonil, po 3 sygnalach sie rozlaczylem, bo wiem

    mialem juz kilka razy.
    Dzwoni, najpierw sygnaly jak ja bym dzwonil a potem "prosze czekac, prosze
    czekac....."
    Poczekalem przez ciekawosc, a to bank jakis sie wycfanil i tak lonczy z
    konsultantami zeby nie tracic czasu na spam . Czyli to klinet czeka az
    konsultant sie zwolni

    jk

  • 8. Data: 2010-11-15 21:26:20
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 15 lis 2010 21:59, Tulmacz pisze:
    > Poczekalem przez ciekawosc, a to bank jakis sie wycfanil i tak lonczy z
    > konsultantami zeby nie tracic czasu na spam . Czyli to klinet czeka az
    > konsultant sie zwolni

    W sensie że są takie zbiorowe PIM, że same wykręcają numery (dzwonią do
    nas) i gdy odbierzemy to wtedy łączą z odpowiednim/pierwszym wolnym
    konsultantem?

    Czyli np bank dzwoni z ofertą, a wygląda to tak że to my dzwonimy aby
    się czegoś dowiedzieć ;P

  • 9. Data: 2010-11-16 01:17:45
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-15 22:26, Piotr M pisze:
    > Czyli np bank dzwoni z ofertą, a wygląda to tak że to my dzwonimy aby
    > się czegoś dowiedzieć ;P

    Czyli bank dzwoni na Twój koszt i szybko to trzeba zablolować w Usługach
    (np, na Orange online)

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-11-16 05:46:18
    Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl>

    >Czyli bank dzwoni na Twój koszt i szybko to trzeba zablolować w Usługach

    o boże......... litości........

    jk