    From: Cypriano <c...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Podpisywanie zdjęć
    Date: Mon, 30 Nov 2009 16:06:54 +0100

    2009-11-26 13:28, Paweł napisał(a):
    > Witam,

    > Może jakiś inny program co doda mój tekst i zapisze foto ponownie bez
    > dużych strat jakościowych fotki?

    nie wiem jak inne, ale chyba dobrze się do tego nada FastStone Image
    Viewer (FSIV) - przy założeniu że działasz na JPGach.

    W FSIV otwierasz sobie katalog ze zdjęciami (z JPGami). Na pierwszym
    naciskasz na klawiaturze T. W oknie wpisujesz komentarz JPG dla fotki,
    klikasz Next, wpisujesz komentarz dla następnej itd. (w oknie masz
    podgląd aktualnie opisywanego zdjęcia).

    Jak już wszystko opiszesz, otwierasz okno przetwarzania wsadowego (F3),
    Opcje Zaawansowane, zakładka Tekst. Jako treść wstawiasz zmienną ($I)
    (Zmienne - komentarz JPG) ustawiasz całą resztę.

    Odpalasz przetwarzanie i już.

    pozdrawiam
    --
    Cypriano