  • Data: 2010-01-03 17:32:17
    Temat: Re: Podpisywanie zdjęć
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Thu 26 of Nov 2009 13:28, Paweł wrote:

    > Witam,
    >
    > Temat wałkowany parę razy odośnie przetwarzania wsadowego i sygnowania
    > zdjęć podpisem itp.
    >
    > A ja chciałbym sobie podpisać około 100 zdjęć z wakacji, każde innym
    > podpisem wpisywanym z klawiatury, ale utrzymanym w takim samym
    > schemacie / formatowaniu:
    >

    > ====================
    > | |
    > | |
    > | |
    > | |
    > | |
> [...]

    Takie coś robił unixowy netpbm. Nie pamiętam nazwy odpowiedzialnego modułu
    (pakiet netpbm składa się z około 300 programików), ale był na tyle
    wygodny w automatyzacji, że stosowałem go do opisu fotek produkowanych
    przez webcam (godzina i czasem dodatkowe informacje zbierane automatycznie).

    Straty po operacji są takie, jakich sobie zażyczysz, np. zero strat.

    "Wygodny w automatyzacji", znaczy "elastyczny" i trzeba pisać skrypty,
    bo wyklikać się nie da.

    --
    nb