  • Data: 2010-10-23 16:17:48
    Temat: Re: Poczatkująca
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    > Od pewnego czasu interesuje sie fotografowaniem. Rodzice chcą mi kupic
    > aparat fotograficzny, ale jak na poczatkującą nie za bardzo wiem jaki
    > bylby dla mnie najlepszy.
    > Czy ktoś mógłby mi doradziac?

    Polecam używany Canon A610 (niecałe 300zł na allegro). Ma wszystko co
    potrzeba. Robi bardzo dobre zdjęcia na ustawieniach automatycznych, ale
    posiada możliwość pełnych ustawień ręcznych oraz ma odchylany ekran.
    Rozdzielczość w sam raz. Po roku lub dwóch zobaczysz czy czegoś Ci w nim
    będzie brakować , ale wtedy już sama będziesz wiedziała co kupić następnego.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl