  • 41. Data: 2010-11-07 17:10:18
    Temat: Re: Poczatkująca
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:173a.00000269.4cc3479c@newsgate.onet.pl...
    > Temat to prowokacja.. założę się.
    > Ale pogadać można;)

    > Na żadnej podstawie nie stwierdza. Po prostu się interesuje.

    co znaczy interesowac sie fotografia?

  • 42. Data: 2010-11-07 17:12:21
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Kozdra" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > G==no prawda chyba ze za elementarny zakres uwazamy w ktora strone
    > skierowac obiektyw (do siebie czy od siebie) i gdzie nacisnac zeby
    > pstryknelo. Jak by tak bylo ze kupno aparatu nalezy zaczac od studiow to
    > wszyscy producenci aparatow juz dawno by z torbami poszli.

    moze to i dobrze ze by poslzi? byłby jeden aparat i tyle,
    wtedy okazałoby sie kto robi dobre foty a kto jest do dupy

  • 43. Data: 2010-11-07 17:14:23
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:173a.0000028d.4cc4151b@newsgate.onet.pl...

    > Pojedziesz;)

    > Wszystko.

    > Żaden.

    to odpisz jej: Kup aparat jakikolwiek

  • 44. Data: 2010-11-07 17:15:53
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > I nie zawachasz sie go uzyc ;)
    >
    > Tego Pana sie sluchaj bo ma racje... nie ten aparat jest najlepszy,
    > ktory ma najwiecej Mpiszczeli i najlepszy obiektyw, tylko ten,
    > ktory masz przy sobie i go uzyjesz...

    grupka wzjaemnej adoracji? hahahaha

  • 45. Data: 2010-11-07 17:21:20
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 7 Nov 2010 18:09:36 +0100, "Kokos" <k...@k...pl> wrote:

    [... blah blah ...]

    Przepraszam cię bardzo, ale pierdolisz jak potłuczony.

    Jak OP nie jest głupa, ma chęć nauki, to nawet będąc zielona jak
    szczaw po pewnym czasie dojdzie do sukcesu. Nikt nie rodzi się
    Einsteinem, a doświadczenie da się zdobyć. To nie jest wiedza tajemna.
    Oczywiście, jeden to pojmie w rok, drugi w 10. lat, ale skoro za to
    płaci to jego problem, prawda? No i oczywiście jeden ,,sukces'' nie
    jest równy innemu ,,sukcesowi'' ;)

    Twoje rozumowanie za to trąci mi obroną interesu ,,grupy zawodowej''.
    I to jeszcze jak.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 46. Data: 2010-11-07 17:43:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-11-07 18:09, Kokos pisze:
    > Skoro ta osoba napisała ze "interesuje sie fotografia" to według mnie
    > znaczy to ze nie chc emiec apoaratu by pstrykac fotki na Srejsbuka albo
    > fotki pieska, lub słitasne fotki, tylko chce robic dobre, ciekawe,
    > interesujace, poprawne, dobrze skomponowane zdjęcia.
    > Zatem pierdolenie że żeby w to wejsc to nie musi nic umiec i sie znac,
    > byleby coś tam pstrykała jest nieporozumieniem.

    Łał, łał, łał... fotografia, wielkie mi co...
    Kupuje się kompakt za trzy stówy, ustawia na zielonym i można zaczynać.

    --
    pozdrawia Adam
    /wow! dj'e będą miksować nie tylko hity, ale również evergreen'y!

  • 47. Data: 2010-11-07 17:45:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-11-07 18:15, Kokos pisze:
    > grupka wzjaemnej adoracji? hahahaha

    Nie mierz gramów centymetrem.

    --
    pozdrawia Adam
    /człowiek na zdjęciu powinien być uśmiechnięty/

  • 48. Data: 2010-11-08 00:33:17
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oczywiście, jeden to pojmie w rok, drugi w 10. lat, ale skoro za to
    > płaci to jego problem, prawda? No i oczywiście jeden ,,sukces'' nie

    Nie każę jej uczyc sie 10 lat, tylko poznac podstawy i pooglądac troche
    zdjeć, żeby wiedziała co jej sie podoba i jaki aparat sobie kupic.
    Po co ma wydawac 600 czy 2000 zł na aparat ktory okaże sie jej niepotrzebny?
    Poza tym, nie będąć zielonym jak szczaw uczy się szybciej i łatwiej osiaga
    sukces.
    Jezlei ktoś sie czymś interesuje to chce sie o tym uczyc, wiec nie rozumiem
    podejścia typu "nie musisz tego wiedzieć i znac sie".

    > Twoje rozumowanie za to trąci mi obroną interesu ,,grupy zawodowej''.
    > I to jeszcze jak.

    naleze do grupy trzymajaca władze fotograficzna;)
    zrobie wszystko zeby nie zagrażały nam nastolatki jadące na zielonym
    programie;)

  • 49. Data: 2010-11-10 22:37:36
    Temat: Re: Poczatkuj&plusmn;ca
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > co znaczy interesowac sie fotografia?

    Jedno z najciezszych pytan jakie mozesz zadac. Opisanie podstawy
    zainteresowania jest dokladnie tym czym opisanie kim sie jest.
    Dlaczego Ty sie interesujesz?

    marek