  • 1. Data: 2010-10-21 19:27:05
    Temat: Co zrobić ze starym aparatem?
    Od: solar <s...@o...pl>

    Witam
    Wygląda na to, że staruszek Oly C4000Z poległ definitywnie. Niezliczone
    upadki i najpierw zablokowały mu zoom, a teraz, po paru sekundach od
    włączenia, LCD robi się biały.
    Co z nim zrobić? Po prostu do śmieci? Czy komuś oddać na części? A może
    jakiś pkt. w Łodzi, gdzie go zrecyclują?

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Religia jest oparta na autorytecie zaś nauka na obserwacji i rozumie.

  • 2. Data: 2010-10-21 21:23:42
    Temat: Re: Co zrobić ze starym aparatem?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Oct 2010, solar wrote:

> [...]
    > Wygląda na to, że staruszek Oly C4000Z poległ definitywnie. Niezliczone
    > upadki i najpierw zablokowały mu zoom, a teraz, po paru sekundach od

    Ustawa zabrania (nie, nie żartuję, nie pisać mi o tym jaka jest praktyka :>)

    > Czy komuś oddać na części?

    IMO tu:
    http://allegro.pl/kompaktowe-uszkodzone-28161

    Jak jakiś "naprawiacz" będzie czuł niedosyt części to kupi, przynajmniej
    jakiś pożytek będzie.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-10-21 21:25:24
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    http://paradoxoff.com/mass-destruction-of-the-canon-
    cameras.html

    Patrz co robi znana i lubiana firma :)

  • 4. Data: 2010-10-21 21:37:38
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "solar" <s...@o...pl> napisał:

> [...]
    >Co z nim zrobić? Po prostu do śmieci? Czy komuś oddać na części? A może
    >jakiś pkt. w Łodzi, gdzie go zrecyclują?

    Recyklingiem złomu elektronicznego zajmuje sie Remondis przy ul.
    Pryncypalnej - można tam taki złom oddać. Podejrzewam, ze jest takich
    punktów więcej - ale akurat ten znam:-).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 5. Data: 2010-10-22 06:53:20
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    Wystaw na allegro od 1zł. Spokojnie znajdzie się chętny. Ja starego canona
    sprzedałem za 20zł.

  • 6. Data: 2010-10-22 09:27:16
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Wystaw na allegro od 1zł. Spokojnie znajdzie się chętny.
    > Ja starego canona sprzedałem za 20zł.

    A nie przypadkiem jednego z "tych"? ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 7. Data: 2010-10-22 10:16:22
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    > A nie przypadkiem jednego z "tych"? ;)

    O, może to ten którego nazwy nie można podawać ;) Ale co mi tam: Powershot
    a80.

  • 8. Data: 2010-10-22 10:21:43
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > O, może to ten którego nazwy nie można podawać ;)
    > Ale co mi tam: Powershot a80.

    Czyli jeden z tych: http://www.imaging-resource.com/badccds.html
    Jesli padnieta byla tylko matryca, to naprawiaja to gratis... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 9. Data: 2010-10-23 12:17:49
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2010-10-22 08:53, keimak pisze:
    > Wystaw na allegro od 1zł. Spokojnie znajdzie się chętny. Ja starego canona
    > sprzedałem za 20zł.

    Zastanawiałem się nad tym. Ale jak cena nie przekroczy 10 zł i pomyślę,
    że za te 10 zł będę musiał 'robić' paczkę, stać w ogonku na poczcie i
    wypełniać druczki, to jakaś mnie niechęć bierze...
    Może jak dorzucę futerał, to się zrobi ze 20 zł? :)

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Gdyby trójkąty stworzyły sobie boga, ten miałby na pewno 3 boki."
    Monteskiusz

  • 10. Data: 2010-10-23 16:54:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Oct 2010, solar wrote:

    > Zastanawiałem się nad tym. Ale jak cena nie przekroczy 10 zł i pomyślę, że za
    > te 10 zł będę musiał 'robić' paczkę, stać w ogonku na poczcie i wypełniać
    > druczki, to jakaś mnie niechęć bierze...

    W zależności od miejsca zamieszkania możesz sobie pozwolić (albo i nie)
    na zaoferowanie wyłącznie odbioru osobistego :D

    pzdr, Gotfryd