    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pobór pršdu - płyta główna
    Date: Tue, 20 Jan 2009 11:59:45 +0100

    On Mon, 19 Jan 2009 17:15:33 +0100, "gargamel" <s...@d...eu>
    wrote:

    >IntelCore2DuoP9500 taktowanie 2.5GHz ma moc traconą 25W, dodam że jest to
    >procesor mobilny z górnej półki wydajnościowej a nie jakiś Atom:O) do
    >takiego procka naawet wentylatora nie trzeba, spoko wystarczy pasywne, są
    >też dyski twarde 500GB pobietające moc na poziomie 2W (też dysk laptopowy
    >ale bardzo wydajny) tak wiec jak się chce to można złożyc wydajną maszynę o
    >poborze mocy <50W:O)

    Tyle że tu 25W pobiera sam procesor. Z płytą D201GLY z Celeronem
    1,6GHz pobiera mi ~14-29W cały komputer - zaleznie jak mocno
    dodatkowym dyskiem (laptopowym) rzeźbi. System jest na flashu DOM wieć
    dysk twardy chodzi w sumie rzadko. Robi za domowy serwer - mam go
    podłaczonego przez przejściówkę pokazująca pobór prądu.

    Zdrówko