    From: Iglo <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Po samochód do Niemiec
    Date: Wed, 21 Nov 2012 10:15:51 +0100

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 23:00:06 +0100, v...@i...pl napisał(a):

    > A z moich doswiadczen wynika, ze po tak tanie auto jak Berlingo nie
    > warto, no chyba ze watkotworca mieszka wzglednie blisko granicy i nie ma
    > zamiaru daleko jechac.
    > Koszty przywiezienia i rejestracji oraz wyzsza cena zakupu nie maja sensu.
    > Takie auta lepiej kupic u nas i zostawic sobie rezerwe finansowa na
    > niezbedne naprawy zawieszenia i dupereli. Mniej babrania z biurokracja,
    > taniej, szybciej.

    Po zastosowaniu filtrów na mobile zostało 25 samochodów. Słabo. Chyba
    rzeczywiście nie warto jechać, po policzeniu opłat, kosztów podróży itp to
    nie wygląda za ciekawie, za przemawia lepszy stan techniczny, no ale
    właśnie, może tak, może nie, a za zaoszczędzone na wyjeździe rzeczywiście
    można wiele zrobić.
    Ostatecznie chyba wybiorę Kangoo, mam bardzo dobre doświadczenia z Renault,
    nawet tymi najbardziej wpadkowymi modelami. No i konstrukcja samego
    samochodu prościzna. Berlingo kusi bardziej cywilizowanym wnętrzem, ale nie
    jestem przekonany do tylnej belki, już jedną remontowałem i jakoś..
    No i na koniec mała dygresja. Kombi, które planuję sprzedać kupowałem 4
    lata temu. Właśnie przypmniałem sobie tą traumę związaną z poszukiwaniami.
    Trwały w 2 miesiące, chciałem kupić Scenica z benzynowym silnikiem.
    Widziałem 17 sztuk, do 100km od domu. Po paru egzemplarzach nabrałem takiej
    wprawy, że zdażyło mi się z 20m od samochodu zdecydować o zakończeniu
    oglądania bo widziałem ogólne wymęczenie materiału. Koniec końców nieco
    przypadkowo kupiłem Lagunę, kombi nie było ideałem, ale w morzu rozpaczy
    wyglądała jak perła w gównie :-). Aż strach rozpoczynać znowu tą epopeję..