  • 1. Data: 2009-12-26 12:28:13
    Temat: Po prostu
    Od: "photoPex" <p...@N...gazeta.pl>

    Postanowiłem przybliżyć wam trochę dobrej fotografii. Pokazać że poprawne
    zdjęcia to nie jest droga do zobaczenia świata jaki nas otacza. Większość z
    was będzie twierdzić że fotogrfia to zdjęcia, a zobaczyćie że fotografia to
    czucie jej.

    Na początek kilka prac i blog Po prostu.
    Abyście mieli jasność że autor jest świadomym fotografem, kilka słów o nim i
    przez niego "...fotograf, grafik. Absolwent WSF AFA (Wrocław), 2005 rok.
    Student Instytutu Twórczej Fotografii w Opawie (Czechy). Wykładowca
    (kwadrat.edu.pl), redaktor magazynu www.5klatek.pl."

    http://wojteksienkiewicz.blogspot.com/

  • 2. Data: 2009-12-26 12:43:18
    Temat: Re: Po prostu
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze photoPex:

> [...]
    > przez niego "...fotograf, grafik. Absolwent WSF AFA (Wrocław), 2005 rok.
    > Student Instytutu Twórczej Fotografii w Opawie (Czechy). Wykładowca

    http://img138.imageshack.us/img138/4033/23122009001.
    jpg
    http://img96.imageshack.us/img96/3109/bardzostarerze
    czy303.jpg
    http://img63.imageshack.us/img63/9917/pfo1996.jpg

    Ekstra!

    Widać że jesteś świadomym fotografem i czujesz to!

    Nie jesteś czasem członkiem ZPAF?

  • 3. Data: 2009-12-26 13:14:18
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    > Rzecze photoPex:

> [...]

    podziwiam tupet,
    wszystko jest sztuką - już Dadaiści....
    antysztuka jest też sztuką....
    sztukamięs jest też sztuką...
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-12-26 13:18:03
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    photoPex wrote:
    > Większość z was będzie twierdzić że fotogrfia to zdjęcia, a
    > zobaczyćie że fotografia to czucie jej.

    Podobnie jest z muzyka - taki Gracjan tez niewatpliwie czuje, to co robi.
    Ale on przynajmniej sie wyroznia, wiec nawet nie musi dorabiac ideologii.
    Pracom z ww. bloga moim zdaniem wiele brakuje do przecietnosci - pod
    kazdym wzgledem. Migawki z zycia to rowniez nie sa... wiec co?

    --
    KILu

  • 5. Data: 2009-12-26 13:23:51
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    [...]
    I zeby nie bylo... wypowiadam sie wylacznie na temat zdjec, bo to o nich
    pisal autor watku. Przemyslenia pod nimi to odrebna kwestia.

  • 6. Data: 2009-12-26 13:50:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    photoPex pisze:
    > Postanowiłem przybliżyć wam trochę dobrej fotografii.

    Nigdy nie napisałbym niczego takiego serio, a już z pewnością nie
    zestawiając bardzo przeciętne kadry z następującym tekstem:

> [...]
    > przez niego "...fotograf, grafik. Absolwent WSF AFA (Wrocław), 2005 rok.
    > Student Instytutu Twórczej Fotografii w Opawie (Czechy). Wykładowca

    W ramach refleksji proponuję rzucić okiem na tą stronę:
    http://koszmarki.psr.org.pl/
    Ich twórcom też zbyt wiele wydawało się :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2009-12-26 14:00:40
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > przez niego "...fotograf, grafik. Absolwent WSF AFA (Wrocław), 2005 rok.
    > Student Instytutu Twórczej Fotografii w Opawie (Czechy). Wykładowca

    Ch...we te zdjęcia i ch..wa filozofia.
    Na dodatek ta "Fotografia Twórcza".
    To jakiś skecz z Monty Pythona ?

  • 8. Data: 2009-12-26 14:30:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janko Muzykant" hh54c6$f6s$...@n...onet.pl

    > W ramach refleksji proponuję rzucić okiem na tą stronę:
    > http://koszmarki.psr.org.pl/
    > Ich twórcom też zbyt wiele wydawało się :)

    Pierwszy lepszy cytat...

    Ostatnie miesiące dowiodły, że Kościół Katolicki ma za nic
    polskie prawo, co było dość szeroko dyskutowane w internecie,
    a nieco mniej w tzw. poważnych mediach. Sprawa przekazywania
    danych osobowych uczniów przez katechetów (na polecenie kurii)
    została jednak przez kuratorium i prokuraturę zamieciona pod dywan.

    A dotyczy ów tekst nie katolickiego, w domyśle polskiego, lecz rzymskokatolickiego...
    Bo ów tekst jest wzięty spod linku o konkordacie i ma tytuł Renegocjujmy konkordat...

    Konkordat nie jest zły. ;) Daje mi możliwość zalegalizowania w Polsce wielożeństwa
    dzięki dziurom, których w nim nie brakuje. Ale ja już nie chcę wielożeństwa...
    Psychiatra (jak wiadomo być może powszechnie) zauważył, że dla jaj jedna żona
    wystarczy w zupełności... Dla obu jaj naraz. :)

    Innymi słowy -- nie będę już bronił bubla prawnego, jakim jest dziurawy
    konkordat stawiający niby jedną religie nad innymi, lecz w istocie
    legalizujący praktyki innych religii...

    -=-

    Do "Quent" -- nie ja poruszam temat z tej strony WWW. :)
    Ja tylko odpowiadam. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2009-12-26 15:07:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 26 Dec 2009 12:28:13 +0000, photoPex napisał(a):

> [...]
    > poprawne zdjęcia to nie jest droga do zobaczenia świata jaki nas otacza.
    > Większość z was będzie twierdzić że fotogrfia to zdjęcia, a zobaczyćie

    My z kolegami też tak umiemy:

    http://zbiodra.wordpress.com/2009/12/26/grudzien-w-w
    arszawie/

    http://zbiodra.wordpress.com/2009/12/24/to-takie-pro
    ste/

    http://zbiodra.wordpress.com/2009/12/19/wartko-plyni
    e-rura-gaz/

    boże, co to by było, gdybyśmy te szkoły okończyli!

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 10. Data: 2009-12-26 17:42:46
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    photoPex pisze:
    > http://wojteksienkiewicz.blogspot.com/

    Co widzisz w tych zdjęciach? Bo ja - NIC. No chyba, że jestem
    nieświadomym swojego talentu fotografem - mam trochę takich zdjęć na dysku.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.