  • Data: 2010-04-01 18:28:14
    Temat: Re: Po co mechaniczna migawka?
    Od: "Latet" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu nie potrafię udzielić jednoznacznej odpowiedzi, wiem natomiast, ze w
    > trybie LV jest się skazanym na AF z detekcją kontrastu - bardziej
    > precyzyjny, ale i wolniejszy niż AF z detekcją fazową.

    Znalazłem takie coś:
    Odpowiednikiem ustawiania ostrości na matówce jest AF z detekcją kontrastu,
    stosowany chyba we wszystkich cyfrowych kompaktach i większości lustrzanek w
    trybie Live View (nie dotyczy lustrzanek Sony i Olympusa E-330, które korzystają
    w tym trybie z detekcji fazy). ~
    http://szumofobia.pl/forum/showthread.php?t=332

    Detakcja fazy w trybie LiveView? Jak?

    latet