  • 1. Data: 2009-12-23 09:14:05
    Temat: Po co fotograf?...
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    ...skoro do kompaktów firmy SONY za jedne 444 zł można dokupić
    sztucznego fotografa biesiadnego?

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10137

    "Podczas kolacji zestaw wykonał 150 zdjęć z czego 30 było zdecydowanie
    zepsutych pod względem technicznym. Reszta zdjęć była wykonana
    poprawnie,[...]z zestawu 150 zdjęć spokojnie jesteśmy w stanie wybrać
    przynajmniej 50 udanych, które oddają atmosferę miejsca i wydarzenia."

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 2. Data: 2009-12-23 09:24:41
    Temat: Re: Po co fotograf?...
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprawnie,[...]z zestawu 150 zdjęć spokojnie jesteśmy w stanie wybrać
    > przynajmniej 50 udanych, które oddają atmosferę miejsca i wydarzenia."

    A mnie pomysł się podoba - po oswojeniu się biesiadujących z UFO ;) jest
    szansa na autentyczne, niepozowane zdjęcia.

    --
    Lol

  • 3. Data: 2009-12-23 09:33:01
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Lol napisał(a):
    > U?ytkownik "Jan Rudzinski" <j...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A mnie pomys? sie podoba - po oswojeniu sie biesiaduj?cych z UFO ;) jest
    > szansa na autentyczne, niepozowane zdjecia.

    I nie trzeba okularów z aparatem, o którym wspominał Marek.
    Też uważam, że pomysł niegłupi. Na imprezie człowiek celujący lustrzanką
    wygląda pretensjonalnie i denerwuje. Tu mamy statyw i automatyczne
    kadrowanie, nawet bardzo wypasiony aparat nie jest potrzebny. Do
    poprawnych fotek wystarczy. A niewielu pstrykaczy zrobi lepsze
    samodzielnie. Ja jednak wolę wziąć kompakta, postawić go na małym
    statywiku z dala od oczu i robić samodzielnie. Bo przecież już samo
    fotografowanie cieszy, nie tylko jego efekty. No i łatwiejsza i krótsza
    selekcja później. :-)

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2009-12-23 09:57:00
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Dez., 10:14, Jan Rudziński <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > poprawnie,[...]z zestawu 150 zdjęć spokojnie jesteśmy w stanie wybrać
    > przynajmniej 50 udanych, które oddają atmosferę miejsca i wydarzenia."

    rewelka !

  • 5. Data: 2009-12-23 10:13:30
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-12-23 10:14, Jan Rudziński pisze:

    > ...skoro do kompaktów firmy SONY za jedne 444 zł można dokupić
    > sztucznego fotografa biesiadnego?

    Świetny wynalazek. Prawdziwa innowacja. Jeśli to naprawdę kosztuje 500
    zł to duuuuży plus dla inżynierów Sony.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 6. Data: 2009-12-23 10:20:04
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Mich@l napisał(a):

    > Świetny wynalazek. Prawdziwa innowacja. Jeśli to naprawdę kosztuje 500
    > zł to duuuuży plus dla inżynierów Sony.

    Nie przesadzaj, mechanika która za tym stoi nie jest bardziej
    skomplikowana niż autko zdalnie sterowane za 50PLN. Wykrywanie twarzy
    już mają w aparacie, reszta to pewnie algorytm przypadkowego błądzenia i
    już. Koszty produkcji znacznie poniżej 500PLN. Wyczyn raczej
    marketingowy (jeśli się przyjmie) niż inżynierski.

    --
    Mirek

  • 7. Data: 2009-12-23 10:31:26
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-12-23 11:20, John Smith pisze:

> [...]
    > już. Koszty produkcji znacznie poniżej 500PLN. Wyczyn raczej
    > marketingowy (jeśli się przyjmie) niż inżynierski.

    Być może. Tego nie wiemy. Ale to nie zmienia faktu innowacyjności tego
    urządzonka. Jak mi się rozsypie mój stary Ixus to następnym kompaktem
    pewnie będzie Sony w takim właśnie zestawiku.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 8. Data: 2009-12-23 11:22:55
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 10:14:05 +0100, Jan Rudziński napisał(a):

    > ...skoro do kompaktów firmy SONY za jedne 444 zł można dokupić
    > sztucznego fotografa biesiadnego?
    >
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10137

    Super - w końcu fotograf też może pić do woli. Żeby tylko jeszcze GPS
    wbudowali i aparat mógł do domu odprowadzić... ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2009-12-23 11:30:16
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Mich@l napisał(a):

    > Być może. Tego nie wiemy. Ale to nie zmienia faktu innowacyjności tego
    > urządzonka.

    Pełna zgoda.

    > Jak mi się rozsypie mój stary Ixus to następnym kompaktem
    > pewnie będzie Sony w takim właśnie zestawiku.

    No i bardzo dobrze, dzięki temu może ten "pozycjoner" przestanie być
    nowością, upowszechni się i potanieje. :-)

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2009-12-23 12:46:03
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Henry(k) pisze:

    > Super - w końcu fotograf też może pić do woli. Żeby tylko jeszcze GPS
    > wbudowali i aparat mógł do domu odprowadzić... ;-)

    No! Ja siebie na zdjęciach prawie nie mam. Chyba zrobię sobie coś
    takiego ze swoim pentaksem (ma możliwość robienia zdjęć z interwałem z
    menu) - muszę tylko zrobić podstawkę, która będzie się w miarę losowo
    obracać :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.