  • Data: 2014-05-05 09:52:57
    Temat: Re: Po co USB? przeciez to dziadostwo
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Atlantis napisał:

    > Gdy powstawała specyfikacja USB nikomu się jeszcze nie śniło o sieciach
    > domowych na 1Gbps Ethernecie. Trzeba było opracować coś, co zastąpi
    > przestarzałe złącza RS232 i LPT. Na tym polu USB sprawdza się całkiem
    > fajnie. W międzyczasie jeszcze wyeliminowało rozmaite napędy wymiennych
    > nośników danych. Teraz USB stało się po prostu standardem.
    >
    > Swoją drogą problemów ze stabilnością jakoś nigdy nie doświadczyłem.

    A ja i owszem, np taki dysk zewnętrzny wpięty do konwertera USB>SATA ma
    za słaby zasilacz by uciągnąć dysk 1,5TB. Dysk losowo znikał przy co
    intensywniejszym użyciu. Inny przypadek to wadliwa płyta, sama sobie
    resetowała porty USB. W moim przypadku zawsze był to problem sprzętowy i
    rodzaj systemu nic nie zmieniał.

    [..]

    --
    AlexY