  • Data: 2014-05-08 21:37:51
    Temat: Re: Po co USB? przeciez to dziadostwo
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:lk5peu$ln7$2@mx1.internetia.pl...
    > Ale wątek jest o USB a nie o linuksie. I nie masz żadnego prawa do

    Z którymi ja nie mam problemów, coprawda jeden z wifi-penów pod Pingwinem mi
    się nie widzi, ale dupczę to konkretnie, bo mi się nie chce sterów szukać.
    Używam Pindy, bo pod Ptakiem mi telefony się nie sterują (chinole sterów nie
    napisali). Ale wymieniłem telefony i chyba niedługo pingwinek zaszczebioce.

    > decydowania kto ma się prawo wypowiadać w tym wątku.

    Takowoż.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.