  • Data: 2014-05-04 21:53:52
    Temat: Re: Po co USB? przeciez to dziadostwo
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2014 14:54, walker pisze:

    > prosilem wyraznie uzytkownikow windowsa o niewypowiadanie sie w tym
    > watku, nie bede tutaj dyskutowal na temat stabilnosci linuksa
    ja mam linuksa i parę urządzeń na usb - działają. PRzedłużacz - też
    działa. 3.5 metra, na jego końcu modem do aero2, albo
    nagrywarka/odtwarzacz TV (dla kompa rodzaj dysku zewnętrznego)
    Jeśli coś już przestaje działać, np czytnik kart, to rzeczywiście pod
    linuksem mam możliwość pogadania z dmesg iem, co mi daje 10 punktów do
    bycia "pro" i 17 punktów do samozadowolenia. Niestety nie zmienia to
    faktu że jak czytnik przestał działać to trafił do kosza.
    ToMasz