eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPo cholere te ciezarki.Re: Po cholere te ciezarki.
  • X-Received: by 10.140.41.177 with SMTP id z46mr979471qgz.1.1462184753827; Mon, 02 May
    2016 03:25:53 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.41.177 with SMTP id z46mr979471qgz.1.1462184753827; Mon, 02 May
    2016 03:25:53 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!sq19no1417468igc.0!news-
    out.google.com!a73ni24821qge.0!nntp.google.com!11no758028qgt.0!postnews.google.
    com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 2 May 2016 03:25:53 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1ldyw43go2i8d.1ine6rf8n1arh$.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=212.39.34.44;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    NNTP-Posting-Host: 212.39.34.44
    References: <ng2j3a$h97$1$opajak@news.chmurka.net>
    <5724e84c$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5724f85a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <572609ae$0$22821$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <e...@4...net>
    <b...@g...com>
    <1ldyw43go2i8d.1ine6rf8n1arh$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: Po cholere te ciezarki.
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 02 May 2016 10:25:53 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:36226
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 11:13:41 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Mon, 2 May 2016 01:59:36 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):
    > > W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 10:05:08 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > >>>> Kolega pewnie miał na myśli taki oto tłumik dynamiczny:
    > >>>> http://www.acs.psu.edu/drussell/Demos/absorber/dynab
    s-a.gif
    > >>>> http://www.acs.psu.edu/drussell/Demos/absorber/Dynam
    icAbsorber.html
    > >>>
    > >>> Znane, ale niezbyt przydatne w samochodzie. To jest dobre tylko w układzie o
    określonej i stałej częstotliwości wymuszenia.
    > >>
    > >> A jednak - stosowane w samochodzie na poloskach.
    > >
    > > Ciekawostka. W którym miejscu?
    >
    > Na poloskach :-)
    >
    > taka niby gumowa tarcza, czy obejma bez celu
    >
    > http://coltmania.pl/silnik/roznice-w-polosiach-t1908
    .html
    > http://www.autofelicia.republika.pl/polosie.html
    >
    > I nie tylko polosiach - zobacz post 283
    > https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/371367-h-
    jak-wyciszy%C4%87-buczenie-z18xe/page-6

    No racja, jest takie cuś. Na skrętne drgania. Ale to bardzo sztywny kloc jest, jak
    coś tłumi to raczej na wysokiej częstotliwości. No i w rezonans jak wpadnie przy
    swojej częstotliwości własnej, to w kosmos nie odleci, najwyżej się poślizgnie o
    kawałek obrotu na tej oście i tyle (wtedy jest tłumienie, czyli to już nie ta klasa
    mechanizmu). Amora się tym nie da zastąpić. Ale właśnie mi się przypomniało że w
    trzycylindrowych silnikach musi być podobny wynalazek na wale, bo suwy cztery, a gary
    trzy, zawsze coś będzie nierówno. Tylko nie wiem gdzie konkretnie, miałem kiedyś
    Matiza ale nie rozbierałem. Moja żona miała Lupo i Getza ale jeszcze bardziej nie
    wnikałem :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: