    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Płyta 1155, demontaż procesora
    Date: Fri, 13 May 2011 18:24:24 +0200

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" napisał w wiadomości grup
    > a) W jaki sposób go wymontować? Instrukcja procesora mówi tylko o montażu,
    > zaś instrukcja płyty tylko o demontażu wentylatora (nie procesora). Będę miał
    > jakieś problemy podczas wyjmowania procka z jego socketu?

    Na ogół demontuje się w odwrotnej kolejności do zakładania.

    > b) Pod wentylatorem fabrycznie było umieszczone trochę pasty
    > termoprzewodzącej. Procek na obecnej płycie był używany tylko przez kilka
    > minut; czy kupić od razu więcej pasty, czy ilość umieszczona na wentylatorze
    > przez producenta powinna wystarczyć?

    Radzę Ci kup nową. Oczywiście ze starej wyczyść wentylator i procesor. Te
    "fabryczne" pasty nie równają się do specjalnych. Cena nie jest aż tak duża (np.
    arctic silver 5), ale ma lepsze właściwości od tego co tam masz. Dodatkowo
    starczy tobie na kilka procesorów.
    Akurat nie wiem, która pasta ma najlepsze właściwości (chyba już nie robią
    testów).