eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPłyn hamulcowy - hondaRe: Płyn hamulcowy - honda
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Płyn hamulcowy - honda
    Date: Tue, 20 Apr 2010 14:01:38 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <h...@p...onet.pl> <hqibd1$7ei$1@mx1.internetia.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <4bccb7ff$0$2592$65785112@news.neostrada.pl>
    <4bccb8a9$0$2594$65785112@news.neostrada.pl>
    <hqiil5$d5h$1@mx1.internetia.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hqijr7$evn$1@mx1.internetia.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hqk92i$jqs$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hqkoun$iu2$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271790368 2055 204.248.56.195 (20 Apr 2010 19:06:08 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Apr 2010 19:06:08 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <hqkoun$iu2$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2274147
    [ ukryj nagłówki ]

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message
    news:hqkoun$iu2$1@inews.gazeta.pl...
    >> Planuję tylko odkręcić odpowietrznik po kolei przy każdym
    >> kole dolewając z góry nowy płyn. Taką metodą dwa płyny
    >> wymieszałyby się.
    >>
    >> Jak Ty byś to zrobił?
    >
    > Dałbym to do odpowietrzenia w warsztacie.

    No to super złota rączka z Ciebie... tutaj piszemy jednak o DIY.

    > Czytałem kiedyś o tym i większość samochód z ABS/etc jest tak zrobiona, że
    > jest możliwość spuścić cały płyn.

    Zawsze jest taka możliwość - nikt tego nie kwestionuje...
    Przecież wystarczy porozkręcać przewody hamulcowe i już masz.
    Problem w tym że to sporo roboty i skórka się za wyprawkę nie opłaca
    jeśli płyny DOT3 i DOT4 się mieszają bez "zupki" to nie ma potrzeby
    spuszczać całego płynu z instalacji i zalewać nowym - można zrobić
    zalewkę nowym tak aby wyparła stary płyn z instalacji grawitacyjnie.

    > Nie pamiętam czy już czy to jest kwestia wpięcia kompa serwisowego czy
    > wystarczy wyłączyć zapłon i da sie przelać cały układ. Poszukaj w sieci
    > informacji na ten temat.

    Dobra rada - jeśli Twoim sposobem obsługi samochodu jest zawożenie
    go do serwisu to proponuję abyś nie zabierał głosu w dyskusji gdy
    ludzie którzy się na autach znają omawiają metody obsługi samodzielnej,
    bez zawożenia auta do warsztatu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: