  • Data: 2010-04-20 21:24:41
    Temat: Re: Płyn hamulcowy - honda
    Od: "kml" <A...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    news:hqkc43.3fs.0@poczta.onet.pl...
    > "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > No to super złota rączka z Ciebie... tutaj piszemy jednak o DIY.

    To już zostało powiedziane jak to zrobić. Ja bym się za to nie wziął bo nie
    mam warunków na takie zabawy i szczerze mówiąc jest to tak tania czynność,
    że nawet nie chciałoby mi sie za to brać.

    > Zawsze jest taka możliwość - nikt tego nie kwestionuje...
    > Przecież wystarczy porozkręcać przewody hamulcowe i już masz.
    > Problem w tym że to sporo roboty i skórka się za wyprawkę nie opłaca
    > jeśli płyny DOT3 i DOT4 się mieszają bez "zupki" to nie ma potrzeby
    > spuszczać całego płynu z instalacji i zalewać nowym - można zrobić
    > zalewkę nowym tak aby wyparła stary płyn z instalacji grawitacyjnie.

    Mieszanie starego płynu z nowym pogarasza właściwości nowego. Jeżeli chcesz
    rozkręcać przewody żeby spuścić płyn z modułu ABS to powodzenia :) Nie dam
    sobie ręki uciąć, ale OIDP to stary płyn jest trzymany w module abs i trzeba
    otworzyć "zaworki" żeby go wymienić więc grawitacyjne wyparcie może być
    nieco trudne.

    > Dobra rada - jeśli Twoim sposobem obsługi samochodu jest zawożenie
    > go do serwisu to proponuję abyś nie zabierał głosu w dyskusji gdy
    > ludzie którzy się na autach znają omawiają metody obsługi samodzielnej,
    > bez zawożenia auta do warsztatu.

    Nie wiedziałeś co to jest dot3 ani dot4 ani ile tego wchodzi na układ
    hamulcowy a teraz mówisz o znaniu się na samochodach? ROTFL :) Wnioskując z
    Twoich wcześniejszych wypowiedzi to zdecydowanie powinieneś skorzystać z
    mojej opcji tzn. usług warsztatu.

    Jeżeli siedzisz w USiA gdzie generalnie można kupić wszystko do wszystkiego
    to kup kabel do komunikacji z kompem, poszukaj softu i przeprowadź operacje
    wymiany płynu zgodnie ze sztuką. Nie wierze, że nie ma w sieci manuala do
    takiej wymiany - trzeba tylko poszukać. Zapewne jakieś forum hondy da
    odpowiedź na nurtującą Cię kwestię.

    --
    pozdrawiam
    kml