  • 1. Data: 2009-08-06 19:32:59
    Temat: Plotki, ploteczki - nowy Panas?
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    Prawdopodobnie Panas wolał poczekać aż Olek wypuści swojego "dalmierza"
    i sprawdzić jak przyjmie to rynek. Jak dla mnie wygląda to za dobrze,
    jak na fejka:

    http://photorumors.com/2009/08/06/panasonic-gf1-micr
    o-four-thirds/

    Port pod stopką wygląda na podłączenie elektronicznego wizjera (małe
    rżniątko z Ricoha, ale to na plus). Oby, może w końcu i wielcy (C/N)
    ruszą dupę i zrobi się konkurencyjnie. Tylko masa wygląda podejrzanie
    nisko.

    de Fresz

  • 2. Data: 2009-08-06 19:59:54
    Temat: Re: Plotki, ploteczki - nowy Panas?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    de Fresz wrote:
    > Prawdopodobnie Panas wolał poczekać aż Olek wypuści swojego "dalmierza"
    > i sprawdzić jak przyjmie to rynek. Jak dla mnie wygląda to za dobrze,
> [...]

    No i niech puszczają, tak żeby budżetowe lustrzanki przestały mieć sens, a
    zamiast nich było więcej dużych, ale z ciekawymi opcjami.
    Szybciej pełna klatka stanieje do rozsądnych cen :)

    > Port pod stopką wygląda na podłączenie elektronicznego wizjera (małe
    > rżniątko z Ricoha, ale to na plus).

    I bardzo dobrze pomyślane - kto chce - założy sobie EVF, kto nie to będzie
    miał mniejsze i poręczniejsze.

    > Oby, może w końcu i wielcy (C/N)
    > ruszą dupę i zrobi się konkurencyjnie.

    Ruszą, mam nadzieję, że w lustrzankach przede wszystkim :) W końcu coś
    może im tyłek skopać :)
    I samsung też się szybko obudzi :)

    > Tylko masa wygląda podejrzanie
    > nisko.

    Wydmuszka? :)

    d.

  • 3. Data: 2009-08-06 20:08:16
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:
    > Prawdopodobnie Panas wolał poczekać aż Olek wypuści swojego "dalmierza"
    > i sprawdzić jak przyjmie to rynek. Jak dla mnie wygląda to za dobrze,
> [...]

    Szkoda tylko, że Panasonic ceni się niemal tak jak Leica :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 4. Data: 2009-08-06 20:53:47
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    de Fresz wrote:
    > Prawdopodobnie Panas wolał poczekać aż Olek wypuści swojego "dalmierza"
    > i sprawdzić jak przyjmie to rynek. Jak dla mnie wygląda to za dobrze,
> [...]

    bardzo ładne

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 5. Data: 2009-08-06 22:02:08
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Paweł W. wrote:
    o-four-thirds/
    > Szkoda tylko, że Panasonic ceni się niemal tak jak Leica :/

    No nie przesadzaj. G1 jest w rozsądniej cenie. GH1 nie jest conajwyżej.

    d.

  • 6. Data: 2009-08-07 15:58:30
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

> [...]
    > rżniątko z Ricoha, ale to na plus). Oby, może w końcu i wielcy (C/N) ruszą
    > dupę i zrobi się konkurencyjnie. Tylko masa wygląda podejrzanie nisko.

    I co ja widze:

    Wymiary Olka EP1: 121 x 70 x 36 mm
    Wymiary Panasa GF1: 119 x 71 x 36 mm

    Wytlumaczcie mi prosze te bzdury zapodawane przez konstruktorow EP1
    tlumaczacych brak wbudowanej lampy blyskowej jako koniecznosc maksymalnego
    zminiaturyzowania aparatu. Nagle wychodzi taki GF1 juz z wbudowana lampa i
    okazuje sie, ze mozna to zrobic nie zmianiajac gabarytow obudowy ! A to
    blyskadelko za 200 $ do EP1 - koszt jego produkcji wynosi pewnie z 20 $ tak
    wiec bez komentarza !

    Adameck