  • 1. Data: 2009-08-06 09:45:23
    Temat: Nowa lektura
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Czytał już ktoś może i mógłby skomentować? :
    http://www.amazon.com/Within-Frame-Journey-Photograp
    hic-Vision/dp/0321605020/ref=ntt_at_ep_dpi_1

    Jak znam życie, to za pół roku będzie polskie wydanie za połowę ceny,
    ale może się mylę.

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek

  • 2. Data: 2009-10-12 16:25:39
    Temat: Re: Nowa lektura
    Od: John Smith <u...@e...net>

    John Smith napisał(a):
> [...]
    hic-Vision/dp/0321605020/ref=ntt_at_ep_dpi_1

    > Jak znam życie, to za pół roku będzie polskie wydanie za połowę ceny,

    Trochę się pomyliłem, ale niedużo :-)
    http://www.platon.com.pl/katalog/zapowiedz/zapowiedz
    /w-kadrze.html
    Już zamawiam pod choinkę.