    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [Plotki] Canon 60D
    Date: Sun, 27 Jun 2010 19:32:25 +0000 (UTC)

    On Sun, 27 Jun 2010 13:24:02 +0200, Mateusz Papiernik wrote:

    > Hm... powiem wprost: nie pamiętam 300'tki zbyt dobrze - tylko raz ją
    > trzymałem w rękach, zanim kupiłem swoją 350 :) Ale dwucyfrówki trzyma mi
    > się świetnie - mały palec nie wpada pod korpus, co mnie wyjątkowo wkurza
    > w rozmiarze 350D.
    >
    > Zwłaszcza z duzymi obiektywami te większe puchy są jakoś lepiej wyważone
    > "w zestawie". Mając prawie kilogram z przodu takie 350D z tyłu to
    > wydmuszka.

    Obecnie mam 450D i 5D, wiec tlumaczysz mi oczywistosci :-)
    A z 300D spedzilem chyba 4 lata i pamietam, ze transportowo byl gorszy
    jak 450ka, za to w łapie lezal lepiej.

    Co do Twego innego postu w tym watku -- moj 450D ze szklami APS-C są na
    wylocie, bo od paru miesiecy mam E-PL1, ktory jest aparatem EDC. :-)
    Z nalesniczkiem 20mm mam go praktycznie zawsze przy sobie[1], a od paru dni
    mam 9-18 i tu naprawde widac sile EVILi. W koncu UWA ktore nie wyglada
    jak sloik po ogorkach ;)

    [1] niezly technicznie aparat EDC ma ten feler, ze mam wiecej rawow do
    przetworzenia niz wolnego czasu :-)

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/