eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - zmiana regulaminu - jak to jest?Re: Play - zmiana regulaminu - jak to jest?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play - zmiana regulaminu - jak to jest?
    Date: Tue, 04 Aug 2009 21:51:50 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 90
    Message-ID: <h5a3gq$6s4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <2...@c...googlegroups.com>
    <h54bvf$660$1@inews.gazeta.pl> <h54mdq$fhh$1@inews.gazeta.pl>
    <h54njm$m46$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@l...at.home>
    <h555sm$ibo$1@inews.gazeta.pl> <h57idn$27h1$1@news.mm.pl>
    <h57mu8$dt0$1@achot.icm.edu.pl> <h57pv3$233$1@news.mm.pl>
    <h58sjn$mda$1@news.interia.pl> <h59ohu$vab$1@news.mm.pl>
    <h59v5m$hts$1@inews.gazeta.pl> <h5a0ss$2aop$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-146-198.olsztyn.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1249415514 7044 81.190.146.198 (4 Aug 2009 19:51:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Aug 2009 19:51:54 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 090804-1, 2009-08-04), Outbound message
    In-Reply-To: <h5a0ss$2aop$1@news.mm.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.1) Gecko/20090715
    Thunderbird/3.0b3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:977789
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2009-08-04 21:06, skrzypas pisze:

    >> Masz problem ze zrozumieniem sytuacji.
    > Ano mam, przyznam szczerze ze nie wiem juz o co Tobie chodzi :)

    Jak to flamy :)

    > Tak samo jak ja :)
    > W regulaminie promocji jest jasno napisane - jeżeli podpiszesz umowę w
    > abo na x-miesiecy, możesz kupić aparat po cenie promocyjnej.

    Ok. Podpisałem, zmieniliście umowę (sorry nie mogłem się powstrzymać :D)
    więc ją rozwiązałem. Warunek nadal jest spełniony :)

    >> Co zrobić by nie tracić na telefonach? Sprzedawać drożej (jak w
    >> salonach firmowych producentów) albo na raty. Tylko że opy wiedzą że
    >> nikt by się nie połasił na ich super propozycje w takim przypadku.
    > Zdziwiłbyś sie ile aparatów jest sprzedawanych po cenach znacznie
    > wyższych niż 1 zł.

    Jasne, jakby ludzie za nokie 1100 mieliby zapłacić 500zł to poszliby
    gdzie indziej - np. allegro.

    >> SŁOWEM KOŃCZĄC: Opy sprzedają telefony za złotówkę bo drożej nie
    >> daliby rady.
    >
    > Ale masz jakieś wsparcie?

    Przegraliby konkurencję z marketami - zwyczajną, cenową.
    Dzisiejsze ceny telefonów to wynik konkurencji - zachęcają atrakcyjnymi
    cenami telefonami do przyjścia do nich a nie konkurencji. Wybacz ale w
    dobroczynność polskich opów to ja nie wierzę.

    >> Abonament i kupno telefonu przy okazji to dwie oddzielne sprawy (ja
    >> np. naprawiałem telefon u opa dawno po wygaśnięciu umowy - umowa a
    >> kupno tel nie łączyć się :))
    > umowa o świadczenie usług to jedno
    > umowa kupna - sprzedaży to drugie.
    > Ameryki nie odkryłes.

    ha! :D Czemu więc według Ciebie zerwanie z winy operatora umowy ma się
    wiazać z... nie wiem... anulowaniem sprzedaży telefonu? Karami umownymi
    za telefon?! Bzdura.

    > Mylisz pojęcia. Nie zmienia sie umowa. Zmienia sie regulamin świadczenia
    > usług. Nie zmienia sie cennik.

    Regulamin nie jest częścią tej umowy? Nie muszę się do niego stosować?

    > Nikt nie każe Ci dopłacać więcej niż masz to zapisane w umowie

    Tutaj nie rozumiem. Masz na myśli cenę telefonu czy cenę abonamentu?

    >> BTW: pracownik szatańskich opów... to wieeeeleee tłumaczy >:)
    > jakiś gorszy gatunek czy co?

    no sługa szatana :D To trochę be :)

    >> ale nie wskazanie w których punktach się zmienił (przynajmniej za
    >> moich czasów tak było).
    > Cytat z listu
    > ""w przypadku braku akceptacji zmian przedstawionych _powyżej_"
    > Koniec.
    > Czegoś nie rozumiem. W końcu pokazali, czy sie nie chce komuś czytać?
    >> Gdybym miał przewertować 2 albo więcej kartek A4 w poszukiwaniu w
    >> którym miejscu przecinek zmienili to by mnie taka ku**ca strzeliła, że
    >> z miejsca poszedłbym zrywać umowę a na pytanie jakiegoś dziwnie i
    >> kpiąco uśmiechającego sie "kasjera" w salonie: "a teraz quiz: co się
    >> zmieniło i co się panu nie podoba" odpowiedziałbym wujkowo-staszkowe
    >> "spier..." :)
    > Szukasz usprawiedliwienia. Nie przecinek a zmiana dotyczy rozliczeń kar
    > umownych - miedzy innymi. I zdaje sie ze na korzyść klienta.

    Nie szukam, nawet osoby bardziej rozgarnięte umowowo, które nie dostają
    migren od pół prawniczego języka regulaminów, nie ogarniają w minutę
    który z 30 punktów, pragrafów i innych szatańskich pism się zmienił.

    Boli OPów napisanie: zmieniliśmy punkt 3 regulaminu, którego treść
    brzmiała "tak", na "takie"? Ano bolałoby bo by się ludzie zaczęli
    orientować... a jak komuś nie chce się czytać tylko po prostu chce
    zrezygnować to jeszcze go od hien wyzwą.

    Żeby nie było - ja wiem, że dużo ludzi czeka tylko by zerwać umowę by
    dostać telefon, ale wielu innych ma w dupie telefon za złotówkę i chcę
    tylko by respektowano ich prawa.

    Sam 2 ostatnie abo brałem bez telefonu bo się nie kalkulowało i przy
    ostatnim z chęcią bym wcześniej zrezygnował bo jakość orange wpieniała
    mnie na całego. W dodatku średnio co 3 miechy "myliło" im się i moje
    deklaracje że nie chce spamu jakoś im się przełączały, że chcę. Świnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: