  • Data: 2009-11-15 21:25:56
    Temat: Re: Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lis, 22:16, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    A po co sprawdzać? Zajrzyj sobie na stronę i zobacz, czy "konto we
    > freszu" jest tym czymś, co może zastąpić jakiś inny dokument.

    Wiesz, gdzieś mi się obiło hasło: "przejdź do Mixtura (z Fresh)"
    Więc?
    (Tym bardziej, że ktoś kto zasilał przez rok po ~100zł miesięcznie to
    chyba lukratywny nabytek dla operatora, co nie?)

    > Jak widać - nie.

    Jak nie to nie, bez łaski. Tylko skoro opłaca im się wykupić oddzielne
    stoisko w Saturnie to dziwi mnie, że robią sztuczne przeszkody. Wszak
    to był taki mój jedyny impuls wtedy, że mógłbym wówczas przejść do
    Play cyrografowego, z reguły unikam paktów z diabłem. A dokładnie
    paręnaście minut potem poszedłem dalej, do normalnego stoiska
    sklepowego, i kupiłem sobie normalny telefon bezpośrednio od
    producenta.
    Z tego wnoszę, że Play jest kiepściunio zarządzany. I tyle!