  • 51. Data: 2011-01-11 22:28:05
    Temat: Re: [OT] Play robi sobie jaja.....z przegladarkami
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-11 22:38, JoteR pisze:

    > Aha, czyli Twoje posty kodowane w Quoted-Printable to nie ułomność Twojego
    > czytnika, tylko zamierzona złośliwość? Zakarbuję to sobie... ;->

    Jak wyślę zaraz tę odpowiedź to się bliżej przyjrzę nagłówkom.
    Jako domyślny ustawiłam na Unicode (UTF-8), bo taka teraz jest moda i
    potrzeba :-)
    Thunderbird wysyła w takim kodowaniu na jaki się odpowiada.

    --
    animka

  • 52. Data: 2011-01-11 22:39:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Jak wyślę zaraz tę odpowiedź to się bliżej przyjrzę nagłówkom.

    http://konfiguracja.c0.pl/tbird/index10x.html#p22

    JoteR

  • 53. Data: 2011-01-11 22:42:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-11 22:38, JoteR pisze:
    > Aha, czyli Twoje posty kodowane w Quoted-Printable to nie ułomność Twojego
    > czytnika, tylko zamierzona złośliwość? Zakarbuję to sobie... ;->

    Deklaracja charsetu jest. Krzaczków z mojej strony pewnie nie widzisz.

    Piszesz chyba z gazety.pl, a gazeta coś kuleje.

    --
    animka

  • 54. Data: 2011-01-11 23:03:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Deklaracja charsetu jest. Krzaczków z mojej strony pewnie nie widzisz.

    Tu nie chodzi o florę, jeno o faunę - czyli nie o krzaczki a ptaszki ;->
    Objaśnienie tego zagadnienia masz pod podanym linkiem, punkt 2.2.
    Twoja dobra wola, czy się do tego zastosujesz.

    JoteR

  • 55. Data: 2011-01-12 00:26:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-11 23:39, JoteR pisze:

    > http://konfiguracja.c0.pl/tbird/index10x.html#p22

    Ja to wszystko znam. Na pamięć co prawda się nie nauczyłam, bo nie było
    takiej potrzeby.

    Zobacz co on tam napisał:
    Rozwiązania przetestowane na programie Mozilla Thunderbird w wersji
    1.0.2 i 1.0.6 pod Windows 2000 SP4 English, niektóre zostały również
    przetestowane na programie Mozilla Suite 1.7.2. Zgodnie z moją wiedzą
    wszystkie rozwiązania powinny też działać z obecną wersją modułu obsługi
    poczty i grup dyskusyjnych Mozilli, ale nie testowałem ich i nie mogę
    gwarantować, że i w tym wypadku zadziałają.

    Ja mam Win7 Professional i ThB 3.1.7
    :P

    --
    animka

  • 56. Data: 2011-01-12 00:29:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-12 00:03, JoteR pisze:

    > Tu nie chodzi o florę, jeno o faunę - czyli nie o krzaczki a ptaszki ;->
    > Objaśnienie tego zagadnienia masz pod podanym linkiem, punkt 2.2.
    > Twoja dobra wola, czy się do tego zastosujesz.

    Bo ja sobie włączyłam w dodatkach ThB cytowanie graficzne - zapadajace
    się linie w paru odcieniach. Podoba mi się.
    Teraz wyłączyłam i będa ptaszki.

    --
    animka

  • 57. Data: 2011-01-12 07:21:41
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    JoteR pisze:

    > O, i tu mamy wspaniały przykład, że z tym kursorem trafiłeś jak kulą w
    > płot.
    > Bo Tobie genialna Mozilla ustawiła kursor na końcu,
    jak każdy inny czytnik z wyjątkiem outlooka, do którego jest od dawna
    poprawka tej wady. możesz sobie sprawdzić ile razy została pobrana
    > w związku z tym nie
    > tylko nie fatygowałeś się już przycięciem cytatów, ale nawet zostawiłeś
    > podpis.
    co miałem przyciąć? Odpowiedam Tobie, i wyciecie podpisu poprawi... ?
    > Czyli taki czytnik, który usiłuje być mądrzejszy od radia,
    > wyrabia u użytkowników małpie odruchy - ustawił kursor na końcu,
    aaaa to nie wina czytnika. PAni na języku j polskim tak robiła w latach
    70siątych, wiec to era pre- microsoftowa

    > więc ja
    > już nie muszę nic więcej robić, nawet klepnąć Enter, żeby zostawić pustą
    > linię oddzielającą cytat, tylko klepię na pałę odpowiedź tam, gdzie
    > czytnik zarządził.
    mam osobistą prośbę. Nie pisz komuś a w szczególności mi, co ja musz a
    czego nie muszę. jeśli zrobiłem wg Ciebie błąd - napisz mi ze ze
    względu... tak sie robi albo nie. tymbardziej jeśli wycieczka presonalna
    dotyczy klepnięcia w enter.

    > Mój OE przynajmniej zostawia mi wybór, lecąć kursorem
    > od góry, po drodze a to przytnę wrotkę, a to skrócę cytat, a to dopiszę
    > komentarz, a na końcu się podpiszę, zamiast zostawiać czytnikowi
    > decyzję, jakąż to dzisiaj głupawą sentencją w sygnaturce uraczyć
    > czytelników. Faktycznie, "microsoft 'rzondzi'" ;->

    masz pustą linie, bez podpisu. kolejna prośba osobista. wyobraź sobie,
    ze jesteś Twoim szefem, i chcesz to co uparty ToMasz Joterowi napisał
    skomentować. tyle ze obaj MUSICIE komentarze wpisywać od góry. masz 4
    moje komentarze+4kawałki Twojej wypowiedzi dodaj 2 "udawanego "szefa.
    Razem zaledwie 10 ctrl c ctrlv i wklej to tutaj jako jeden wielki blok.
    Sadze ze bez komentarza wszyscy sie pośmiejemy.

    ToMasz

    PS Kiedyś kolega miał taką wrotkę:

    - bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    - dlaczego?
    - odpowiadanie na górze listu.
    - co jest najbardziej irytujące w e-mailach?

  • 58. Data: 2011-01-13 22:25:59
    Temat: Re: Play robi sobie jaja.....z przegladarkami
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 31 Dec 2010 17:08:21 +0100, z <z...@g...pl> wrote:

    >Na IE 8.0.7699.16385 też mam taki komunikat
    >Czy to jest stara wersja?

    a moze Play dostal kase z Microsoftu, aby zwiekszyc popularnosc nowej
    przegladarki made by MS????

    --
    ThinkXtra

  • 59. Data: 2011-01-14 07:55:37
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik <a...@p...pl>

    > a moze Play dostal kase z Microsoftu, aby zwiekszyc popularnosc nowej
    > przegladarki made by MS????

    Myślę, że właściciel Play sypia z córką Billa ;-)

  • 60. Data: 2011-01-14 11:15:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Dec 2010 17:08:21 +0100, z wrote:

    >Na IE 8.0.7699.16385 też mam taki komunikat
    >Czy to jest stara wersja?

    Raczej taka tresc strony.
    Pytanie - kiedy do niej przeskakuje.

    J.