  • 1. Data: 2010-12-30 23:38:56
    Temat: Play robi sobie jaja.....z przegladarkami
    Od: a...@p...pl

    http://www.playmobile.pl/pl/bledy/wersja-przegladark
    i/

    spod Opery 9.63

    to jest jakies kurestwo. Ten swiat jest jakis popier..........

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-12-31 00:03:09
    Temat: Re: Play robi sobie jaja.....z przegladarkami
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > http://www.playmobile.pl/pl/bledy/wersja-przegladark
    i/

    > spod Opery 9.63
    >
    > to jest jakies kurestwo. Ten swiat jest jakis popier..........

    Cóz mamy juz w koncu Opere 11... Mnie tam dowcip sie podoba, ale fakt
    pokazje sie tez przy najnowszej wersji :-)))

  • 3. Data: 2010-12-31 00:04:50
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    >ale fakt pokazje sie tez przy najnowszej wersji :-)))

    A jednak nie.

  • 4. Data: 2010-12-31 00:19:29
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 31 Dec 2010 00:38:56 +0100, a...@p...pl wrote:

    >http://www.playmobile.pl/pl/bledy/wersja-przegladar
    ki/

    >spod Opery 9.63
    >
    >to jest jakies kurestwo. Ten swiat jest jakis popier..........

    czy jest jakis programik (wpis w rejestr, wpis do konfiguracji), aby
    przegladarka zwaracla, ze jest juz w wersji 11 ???

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-12-31 09:38:04
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Uzytkownik wrote:
    > http://www.playmobile.pl/pl/bledy/wersja-przegladark
    i/

    > spod Opery 9.63
    >
    > to jest jakies kurestwo. Ten swiat jest jakis popier..........

    Play postapil bardzo fajnie, brawa dla nich :)

    Kto uzwa IE6 (a uzywaja jesli wierzyc statystyce) to jest zupelnie popier... .
    W sumie NTG ale jak nie wieszac psow na ludziach uzywajacych kalekiego IE7 jak
    dostepny jest od dawna IE8 o beta IE9 nie mowiac. To dla tych ktorzy sa
    "przyzwyczajeni" i "oporni". FireFox uber alles (zycia bez adblock nie widze,
    nie piszac o kilku innych cudownych dodatkach).

  • 6. Data: 2010-12-31 09:45:45
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

> [...]
    i/

    > spod Opery 9.63
    >
    > to jest jakies kurestwo. Ten swiat jest jakis popier..........

    Chrome 8 i stara przegladarka, LOL :D
    A to logo Chroma na doole to tylko reklamaa?

    Jacek

  • 7. Data: 2010-12-31 10:05:22
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Uzytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisal w wiadomosci
    i/
    > Play postapil bardzo fajnie, brawa dla nich :)
    > Kto uzwa IE6 (a uzywaja jesli wierzyc statystyce) to jest zupelnie
    > popier... .

    Pipier... to jest ten, kto wyprowadza takie tezy. Nie uzywam IE6.

  • 8. Data: 2010-12-31 14:34:33
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

> [...]

    > tych ktorzy sa "przyzwyczajeni" i "oporni". FireFox uber alles (zycia bez
    > adblock nie widze, nie piszac o kilku innych cudownych dodatkach).

    Bylbym ostrozny z formulowaniem takich tez. Czasem trzeba miec starsza
    wersje, bo np. mój bank ma problemy z uaktualnianiem zabezpieczen dla
    najnowszych wersji przegladarek. Ale generalnie, mam poinstalowanych kilka
    przegladarek, bo przeciez czasem strony nie sa zoptymalizowane dla jednej,
    czy drugiej. Ponadto czesto po instalacji aktualizacji okazuje sie, ze to
    czy tamto nie dziala i dobrze miec w zapasie inna.

  • 9. Data: 2010-12-31 14:56:59
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 31.12.2010 10:38, Papkin pisze:
    i/

    > Play postapil bardzo fajnie, brawa dla nich :)
    >
    > Kto uzwa IE6 (a uzywaja jesli wierzyc statystyce) to jest zupelnie
    > popier...

    Często w firmach, a konkretnie dużych korporacjach ludzie używają
    jeszcze IE6. I to nie z własnej woli, tylko jest to narzucone odgórnie i
    sami nie mają nawet możliwości aktualizacji. Wiele aplikacji webowych
    (zwłaszcza intranetowych) jest pisanych pod konkretną przeglądarkę która
    jest standardem w firmie, a migracja na inną wersję wiąże się z dużymi
    kosztami i ogromną ilością testów czy poprawek. A bezpieczeństwo? O to
    już dbają odpowiednio skonfigurowane proxy aby pracownicy nie wchodzili
    na nieodpowiednie strony.

  • 10. Data: 2010-12-31 15:19:09
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Papkin pisze:
    i/

    > Play postapil bardzo fajnie, brawa dla nich :)
    a wie ktoś _dlaczego_ play tak postąpił?

    ToMasz