    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [OT] Play robi sobie jaja.....z przegladarkami
    Date: Wed, 12 Jan 2011 08:21:41 +0100

    JoteR pisze:

    > O, i tu mamy wspaniały przykład, że z tym kursorem trafiłeś jak kulą w
    > płot.
    > Bo Tobie genialna Mozilla ustawiła kursor na końcu,
    jak każdy inny czytnik z wyjątkiem outlooka, do którego jest od dawna
    poprawka tej wady. możesz sobie sprawdzić ile razy została pobrana
    > w związku z tym nie
    > tylko nie fatygowałeś się już przycięciem cytatów, ale nawet zostawiłeś
    > podpis.
    co miałem przyciąć? Odpowiedam Tobie, i wyciecie podpisu poprawi... ?
    > Czyli taki czytnik, który usiłuje być mądrzejszy od radia,
    > wyrabia u użytkowników małpie odruchy - ustawił kursor na końcu,
    aaaa to nie wina czytnika. PAni na języku j polskim tak robiła w latach
    70siątych, wiec to era pre- microsoftowa

    > więc ja
    > już nie muszę nic więcej robić, nawet klepnąć Enter, żeby zostawić pustą
    > linię oddzielającą cytat, tylko klepię na pałę odpowiedź tam, gdzie
    > czytnik zarządził.
    mam osobistą prośbę. Nie pisz komuś a w szczególności mi, co ja musz a
    czego nie muszę. jeśli zrobiłem wg Ciebie błąd - napisz mi ze ze
    względu... tak sie robi albo nie. tymbardziej jeśli wycieczka presonalna
    dotyczy klepnięcia w enter.

    > Mój OE przynajmniej zostawia mi wybór, lecąć kursorem
    > od góry, po drodze a to przytnę wrotkę, a to skrócę cytat, a to dopiszę
    > komentarz, a na końcu się podpiszę, zamiast zostawiać czytnikowi
    > decyzję, jakąż to dzisiaj głupawą sentencją w sygnaturce uraczyć
    > czytelników. Faktycznie, "microsoft 'rzondzi'" ;->

    masz pustą linie, bez podpisu. kolejna prośba osobista. wyobraź sobie,
    ze jesteś Twoim szefem, i chcesz to co uparty ToMasz Joterowi napisał
    skomentować. tyle ze obaj MUSICIE komentarze wpisywać od góry. masz 4
    moje komentarze+4kawałki Twojej wypowiedzi dodaj 2 "udawanego "szefa.
    Razem zaledwie 10 ctrl c ctrlv i wklej to tutaj jako jeden wielki blok.
    Sadze ze bez komentarza wszyscy sie pośmiejemy.

    ToMasz

    PS Kiedyś kolega miał taką wrotkę:

    - bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    - dlaczego?
    - odpowiadanie na górze listu.
    - co jest najbardziej irytujące w e-mailach?