  • 21. Data: 2009-10-05 21:57:38
    Temat: Re: Play bez wyników
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Bratkowski" <c...@g...com> napisał

    http://www.polandsecurities.com/PlaybezwynikowGF2009
    1002.pdf

    Ale przecież to jest dalszy ciąg wywodów tego samego gościunia, o którego
    "publikacji" rozwodzono się tu dość obszernie 28.09.2009 (Message-ID:
    <h9r88b$d2m$1@mx1.internetia.pl>)

    Ile można o tym samym i przez tych samych?

    Maciek.

  • 22. Data: 2009-10-06 12:28:13
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 5 Oct 2009 23:57:38 +0200, Maciek napisał(a):

    > Ale przecież to jest dalszy ciąg wywodów tego samego gościunia, o którego
    > "publikacji" rozwodzono się tu dość obszernie 28.09.2009 (Message-ID:
    > <h9r88b$d2m$1@mx1.internetia.pl>)

    A czy ten gość przypadkiem nie mieszka w okolicach Płocka lub Włocławka?
    Bo to by sporo wyjaśniało ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2009-10-06 12:40:10
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    looker pisze:

    > Policz w inny sposob, zobacz zasieg Internetu Play, taki bylby zasieg Play
    > bez roamingu Pusa, czyli na oko okolo 50% klientow ma "brak sygnalu", nawet
    > jezeli byloby to 40% to porazka.

    Z ktorej dupy wyciagasz cyferki ? Cieszymy sie na twoje bzdury z czapki.

    > Czyli Play ma problry z plynnoscia a jezeli ukrywaja raoprty to moze cos w
    > tym jest , plus nie dostaje kasy , odlacza ich i klops....

    Te colina jestes ? Raport JEST W KRS.

  • 24. Data: 2009-10-06 12:40:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    looker pisze:

    > No coz ale warszawiak to nie wszystko, i jak bedzie jechal do Plocka to tez
    > sobie nie podzwoni.
    > Zreszta nie ma to znaczenia, hipotetyczna sytuacja zaklada odlaczenie
    > paruset tyseicy abonentow, czyli rynkowa porazka.

    Twoja zona ma chyba na imie porazka...

  • 25. Data: 2009-10-06 16:42:09
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Z ktorej dupy wyciagasz cyferki ? Cieszymy sie na twoje bzdury z czapki.

    Czyli wedlug Ciebie wiecej niz 60% uzytkownikow jest w zasiegu sieci wlasnej
    PLAY. Chyba zakonczymy zreszta z Toba dyskusje, piszesz bzdety o Iphone'ie i
    jak btakuje Ci argumentow zaczynasz uzywac "D...." itp. Zalosne.

  • 26. Data: 2009-10-06 16:42:47
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Twoja zona ma chyba na imie porazka...

    No tak i to by bylo na tyle dyskusji z Toba kolego. Zenada.

  • 27. Data: 2009-10-06 16:49:33
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    looker wrote:

    > Policz w inny sposob, zobacz zasieg Internetu Play, taki bylby zasieg Play
    > bez roamingu Pusa, czyli na oko okolo 50% klientow ma "brak sygnalu", nawet
    > jezeli byloby to 40% to porazka.

    Trzeba jeszcze dorzucić trochę zasięgu z BTS-ów GSM, ale... tu przyznam
    Ci rację :-) Terytorialny zasięg Play oceniam na może 20 %...
    Co wcale nie zmienia poprzedniego twierdzenia, że większość klientów
    korzysta z natywnej sieci radiowej. Teraz pewnie już przeważająca
    większość: 60, może 70 %.

    > Czyli Play ma problry z plynnoscia a jezeli ukrywaja raoprty to moze cos w
    > tym jest , plus nie dostaje kasy , odlacza ich i klops....
    >
    > Oczywiscie taki wariant jest malo prawdopodbny aczkolwiek nie niemozliwy.

    Dlatego, że tak pisze Supłacz? :-) On już wirtualnie uśmiercił kilka firm ;)

    M.

  • 28. Data: 2009-10-06 17:19:52
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Co wcale nie zmienia poprzedniego twierdzenia, że większość klientów
    > korzysta z natywnej sieci radiowej. Teraz pewnie już przeważająca
    > większość: 60, może 70 %.

    To dlaczego większość osób z którymi rozmawiam twierdzi, że Play jak już
    ma działać poprawnie to tylko na ręcznym wyborze sieci Plus GSM?
    Jak ustawiają tryb automatyczny to im cuda się dzieją.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 29. Data: 2009-10-06 17:34:59
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Flo wrote:

    > To dlaczego większość osób z którymi rozmawiam twierdzi, że Play jak już
    > ma działać poprawnie to tylko na ręcznym wyborze sieci Plus GSM?
    > Jak ustawiają tryb automatyczny to im cuda się dzieją.

    A skąd mam to wiedzieć? ;-) Nie wiem, z kim rozmawiasz ;-))

    A tak poważniej, przekazałem informacje uzyskane ze źródła, a
    potwierdzone pośrednio w sieci współpracującej. Większość ruchu
    głosowego do i z Play omija Polkomtel. Kropka.
    Oczywiście możesz z tego wyciągnąć wniosek, że 2/3 Polski (tej poza
    zasięgiem) kupiła sobie Freshe i wygaduje 5 zł rocznie, ale obawiam się,
    że jets to teza zbyt śmiała :-)

    M.

  • 30. Data: 2009-10-06 17:51:32
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > A tak poważniej, przekazałem informacje uzyskane ze źródła, a
    > potwierdzone pośrednio w sieci współpracującej. Większość ruchu
    > głosowego do i z Play omija Polkomtel. Kropka.

    Spróbuj dotrzeć do info na ile rozbudowana jest infrastruktura. To
    będzie wskaźnikiem gdzie trzeba korzystać z Plusa, a gdzie można na
    własnym szkielecie operować.