  • 1. Data: 2009-10-03 09:09:38
    Temat: Przenoszenie smsow z Nokia 6230i do E51
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    Potrzebuje przeniesc smsy z Nokii 6230i do E51. Da sie to zrobic przez Nokia
    Suite? Nie mam kabelka do tej starszej Nokii wiec sie pytam, czy to zadziala
    jak podlacze ja do aplikacji, sciagne smsy, wyexportuje jakos, a potem
    zaimportuje w E51? Smsow jest bardzo duzo, no chyba ze ktos za inna lepsza
    metode?