  • 1. Data: 2009-10-04 16:19:34
    Temat: tak tak hot a potrójne doładowanie
    Od: "Dzik Morski" <o...@k...to>

    Warto doładować, czy w mojej taryfie nic to nie da ?

  • 2. Data: 2009-10-04 16:48:32
    Temat: Re: tak tak hot a potrójne doładowanie
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-10-04 18:19, Dzik Morski napisał/a:
    > Warto doładować, czy w mojej taryfie nic to nie da ?

    A jaką masz taryfę?

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-10-04 16:55:11
    Od: "Dzik Morski" <o...@k...to>

    Hot jest w tytule

  • 4. Data: 2009-10-04 16:57:16
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-10-04 18:55, Dzik Morski napisał/a:
    > Hot jest w tytule

    To co, zabrakło Ci atramentu w klawiaturze, aby to normalnie w poście
    napisać? ;-)

    PS. Nie odpowiem Ci na Twoje pytanie bo nie mam pojęcia ;)

    --
    Cz.

  • 5. Data: 2009-10-04 20:06:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Dzik Morski pisze:
    > Warto doładować, czy w mojej taryfie nic to nie da ?

    Przeczytaj regulamin, tu nikt wróżką nie jest. Wady promocji to 1/
    tylko do ery 2/ przez 60 dni.

    --
    Liwiusz