  • 1. Data: 2009-10-04 18:44:26
    Temat: [PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl>

    Witam,

    Od dwóch dni otrzymuję SMS-y od numeru 7410 o charakterze
    marketingowo-loteryjnym w ilości 5 na dzień. Czy jest mozliwość po
    konsultacji z BOK zablokowania wysyłania tego typu SMS-ó na mój numer?
    Podobno takiej możliwości nie ma dzwoniąc pod 2601. Jak mozna w ten sposób
    traktować klientów?

    Andre

  • 2. Data: 2009-10-04 18:53:39
    Temat: Re: [PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-10-04 20:44, Andre NH napisał/a:

> [...]
    > konsultacji z BOK zablokowania wysyłania tego typu SMS-ó na mój numer?
    > Podobno takiej możliwości nie ma dzwoniąc pod 2601. Jak mozna w ten

    Trza było nie "grać" ;-)

    http://www.google.pl/search?hl=pl&safe=off&rlz=1G1GG
    LQ_PLPL266&num=30&newwindow=1&q=sms++z+numeru+7410&b
    tnG=Szukaj&lr=lang_pl&aq=f&oq=

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-10-04 18:54:16
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl> napisał
> [...]
    > konsultacji z BOK zablokowania wysyłania tego typu SMS-ó na mój numer?
    > Podobno takiej możliwości nie ma dzwoniąc pod 2601. Jak mozna w ten sposób

    Praworządny Polkomtel życzy sobie mieć na piśmie oświadczenie abonenta o
    niechceniu otrzymywania informacji handlowych - uwaga! - w związku z ochroną
    danych osobowych.
    Wnioskować stąd można, że pozostali operatorzy działają niezgodnie z tą
    ustawą załatwiając takie sprawy niemalże od ręki...
    A gdy bierzesz ofertę w promocji, nie ma możliwości wyrażenia swojego
    niechcenia i potem trzeba to załatwiać listownie.

    To były powody mojego rozstania z Polkomtelem. Też byłem wtedy praworządny,
    bo wypowiedziałem umowę z okazji wprowadzenia przez praworządny Polkomtel
    nowego praworządnego regulaminu :P

    Maciek.

  • 4. Data: 2009-10-04 19:37:26
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl>

    Trza było nie "grać" ;-)

    Wydaję mi się, że nie znasz tematu. Nie trzeba grać, aby SMS-y tego typu
    otrzymywać. W Plusie to jest dość częste.

    Andre

  • 5. Data: 2009-10-04 19:38:08
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 4 Oct 2009 20:44:26 +0200, Andre NH napisał(a):

    > Od dwóch dni otrzymuję SMS-y od numeru 7410 o charakterze
    > marketingowo-loteryjnym w ilości 5 na dzień. Czy jest mozliwość po
    > konsultacji z BOK zablokowania wysyłania tego typu SMS-ó na mój numer?

    http://loteriaplusa.pl/Regulamin_Loteria_Plusa.pdf

    "§ 3 pkt 18.
    W przypadku, gdy Uczestnik nie jest zainteresowany otrzymywaniem
    wiadomości SMS od Organizatora może wysłać, na odpłatny numer 7410 lub
    na bezpłatny numer 8010 wiadomość SMS o treści STOP. Wysłanie
    wiadomości SMS o takiej treści skutkuje zaprzestaniem wysyłania
    dodatkowych informacji przez Organizatora, w tym wiadomości SMS
    opisanych w punkcie 8 niniejszego paragrafu, chyba, że Uczestnik
    ponownie przystąpi do udziału w Loterii."

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-10-04 19:45:48
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl>

    > "§ 3 pkt 18.
    > W przypadku, gdy Uczestnik nie jest zainteresowany otrzymywaniem
    > wiadomości SMS od Organizatora może wysłać, na odpłatny numer 7410 lub
    [...]

    Dzięki za przytoczenie regulaminu. Spróbuję i się odezwę, czy pomogło.
    Jeszcze raz dzieki... (Hm..., że nie spoglądnąłem na regulamin)

    Andre

  • 7. Data: 2009-10-04 20:00:34
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-10-04 21:37, Andre NH napisał/a:
    > Trza było nie "grać" ;-)
    >
    > Wydaję mi się, że nie znasz tematu. Nie trzeba grać, aby SMS-y tego typu
    > otrzymywać. W Plusie to jest dość częste.

    No to dziwne, wygląda na to, że ja i wielu moich najomych od kilku lat
    jesteśmy w "innym" Plusie... A może mam reklamacje do Plusa złożyć, że
    nie traktują mnie jak innych??
    Zagrałeś kiedyś raz, znalazłeś się na liście osób, które są skłonne do
    tego typu rozrywki i teraz kuszą Cię a Ty masz problem.

    --
    Cz.

  • 8. Data: 2009-10-04 20:19:04
    Od: "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid>

    Użytkownik "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konsultacji z BOK zablokowania wysyłania tego typu SMS-ó na mój numer?
    > Podobno takiej możliwości nie ma dzwoniąc pod 2601. Jak mozna w ten sposób

    To jakaś zorganizowana akcja. Nigdy nie grałem w tego typu zabawy, a
    ostatnio przyszedł mi sms z 7410. Z tym, że ja akurat w Plusie spam dostaję
    raz na ruski rok.

    ->piotr

  • 9. Data: 2009-10-04 21:55:07
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 04 Oct 2009 22:00:34 +0200, Czarek napisał(a):

    > Zagrałeś kiedyś raz, znalazłeś się na liście osób, które są skłonne do
    > tego typu rozrywki i teraz kuszą Cię a Ty masz problem.

    Wcale niekoniecznie trzeba grać.
    Regulamin loterii przewiduje, ze gracz dostaje dodatkowe punkty, gdy
    poda czyjś nr telefonu i ten ktoś odpowie na otrzymanego SMS-a
    zachęcającego do udziału w loterii.
    Poza tym, do spamerskiej bazy danych można się dostać całkowicie
    przypadkowo.
    Niedawno tak się wkurzyłem zalewającymi mnie SMS-ami, ze przeprowadziłem
    dochodzenie kto mi je wysyła i zażądałem od tej firmy podania skąd mają
    mój numer oraz wykazania, że wyraziłem zgodę na otrzymywanie
    niezamówionych wiadomości marketingowych.
    Okazało się, że kiedyś zapłaciłem SMS-em kwotę 3,66 zł za ściągnięcie
    kodeków do programu AllPlayer ze strony autora programu. Jak się
    okazało, w płatności pośredniczyła krakowska firma DotPay (ul. Wielicka
    72, 30-552 Kraków), która numery komórek wszystkich płacących wrzuca do
    bazy danych i potem te bazy sprzedaje innym firmom.
    I właśnie w ten sposób mój numer komórki trafił do firmy zajmującej się
    SMS-owym spamem.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-10-05 06:16:14
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl>

    > To jakaś zorganizowana akcja. Nigdy nie grałem w tego typu zabawy, a
    > ostatnio przyszedł mi sms z 7410. Z tym, że ja akurat w Plusie spam
    > dostaję raz na ruski rok.

    Uczyniłem tak jak podpowiedział kolega Chris, po czym dostałem SMS-a
    zwrotnego informującego, że już nie będę otrzymywał tego rodzaju SMS-ów.
    Zobaczymy... Odezwę się wieczorkiem.

    Andre