  • Data: 2010-06-14 22:45:00
    Temat: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 00:00:05 +0200, Maciej Muran napisał(a):

    > A skąd operator ma wiedzieć, że to ty konkretnie nie chcesz otrzymywać tego
    > typu esów?

    Stawiasz sprawę na głowie!
    To nie ja mam zastrzegać sobie u operatora, że nie życzę sobie
    reklamowych SMS-ów, lecz to operator powinien uzyskać moją zgodę, jeśli
    chce mi wysyłać swoje śmieci!

    > Natomiast jeśli uparcie twierdzisz, że rejestracja karty sim jest dla ciebie
    > w dowolny sposób niebezpieczna, to pamiętaj, że bezpieczeństwo (poczucie
    > bezpieczeństwa) kosztuje. I to niemało.

    Dopóki rejestracja nie jest obowiązkowa, to operator nie ma prawa mnie
    zmuszać do rejestracji.
    Poza tym, co ma piernik do wiatraka?
    Przecież operatorzy przysyłają swój spam bez względu na to, czy klient
    się zarejestruje, czy nie, oraz czy wyraża zgodę na otrzymywanie spamu,
    czy nie!
    Ja w Orange jestem zarejestrowany, kilkakrotnie operatora informowałem
    (nawet pisemnie!), że nie życzę sobie otrzymywać reklamowych SMS-ów.
    I co? I g..no!
    SMS-y jak przychodziły, tak przychodzą (może tylko trochę rzadziej), a
    na moje dalsze pisma w tej sprawie Orange już nawet nie odpowiada!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof