  • Data: 2010-06-14 23:03:05
    Temat: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-15 00:47, Maciej Muran pisze:

    > Maciej, ja swego czasu straciłem trochę czasu, nerwów i pieniędzy na
    > ochronę i walkę ze spamem. I po kilku latach doszedłem do wniosku, że z
    > głupim nie wygram.
    > Masz rację, że UoŚUDE nie jest dobra. Wiemy też obaj, że nie da się
    > powstrzymać lobbowania w kuluarach sejmu itp.

    Problem w tym, że sama ustawa jest dobra, tylko... w praktyce w tym
    zakresie w ogóle nie przestrzegana. Problemu nie rozumie ani UOKiK, ani
    policja, a jeżeli dojdzie już do jakiejś sporadycznej sprawy sądowej, to
    najczęściej jest umarzana "z powodu znikomej społecznej szkodliwości
    czynu", albo są zasądzane jakieś śmieszne kary.

    > Dlatego jeśli dostałem narzędzie do pozbycia się problemu, to z niego
    > skorzystałem. Prawie za darmo ale za to jaka ulga :)
    > A na numerze mojej mamy założyłem blokadę na sms-y po całości (bo nie
    > korzysta z esów) i mamy spokój bez rejestrowania jej nr-u (co i tak
    > niebawem uczynię)

    No to w erze jednak było łatwiej i bez potrzeby rejestracji kart
    prepaidowych.

    > To tyle. A to, że Orange, Play i Google Inc. wiedzą o mnie prawie
    > wszystko? Chrzanić to :)

    W okresie kwitnącej IV RP stwierdziłem, że wolę, aby moją pocztę czytało
    Google i FBI, niż nasze, polskie trójliterowe służby specjalne :-)

    > P.S. Ciekawe kiedy zmienię zdanie. Pewnie wtedy, gdy mnie któraś z ww.
    > orżnie na kasie ;)

    A orżnie, prędzej czy później. :-( Ja się cały czas zastanawiam, czy
    wytoczyć P4 proces o 6,10 zł z tytułu reklamacji nierozpatrzonej w
    terminie :-P