  • Data: 2010-06-14 23:18:12
    Temat: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    > Problem w tym, że sama ustawa jest dobra, tylko... w praktyce w tym
    > zakresie w ogóle nie przestrzegana. Problemu nie rozumie ani UOKiK, ani
    > policja, a jeżeli dojdzie już do jakiejś sporadycznej sprawy sądowej, to
    > najczęściej jest umarzana "z powodu znikomej społecznej szkodliwości
    > czynu", albo są zasądzane jakieś śmieszne kary.

    Masz rację. Po swoich doświadczeniach poszedłem na skróty i odrzuciłem jako
    złą samą ustawę zamiast napluć tylko na część wykonawczą. Na jedno
    wychodzi - w naszym ustroju.

    > No to w erze jednak było łatwiej i bez potrzeby rejestracji kart
    > prepaidowych.

    Ee? Może i tak ale ja zwykle rejestrowałem swoje byłe złote numery, więc i
    nie szukałem innych rozwiązań :)

    > A orżnie, prędzej czy później. :-( Ja się cały czas zastanawiam, czy
    > wytoczyć P4 proces o 6,10 zł z tytułu reklamacji nierozpatrzonej w
    > terminie :-P

    Oblicz ile będzie Cię to kosztowało i spróbuj, zawsze to jakieś
    doświadczenie.
    A potem pozew zbiorowy! Ale to może przeciw którejś z W3, niech się ten Play
    rozwija... ;)

    M.