    Date: Wed, 27 Oct 2010 09:26:18 +0200
    From: osiek <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Play] Jest się czego bać???

    juhass pisze:
    > Witam serdecznie,
    > kończy mi się właśnie, któraś z kolei przedłużana umowa w plusie
    > (średnia rachunków około 110zł) i, jako że teraz wyjątkowo chcę telefon,
    > konkretny (Omnia II), to plus nie za bardzo się spisuje i średnio są
    > skłonni do negocjacji. Oferta którą przygotowali nie różni się pod
    > względem ceny słuchawki od oferty ze strony www.
    > Tak więc rozważam wyniesienie się z plusa- tutaj cenowo odpowiada mi
    > play, boje się jednak jak jest z zasięgiem tej sieci i jej ogólną
    > niezawodnością, a nikt ze znajomych nie posiada aparatu w tej sieci. Tak
> [...]
    przeciez play korzysta z roamingu plusa wiec nie odczujesz roznicy
    przechodząc z plusa. Ewentualnie na plus jeśli będziesz przebywał tam
    gdzie plus ma kiepski zasięg a play ma własne nadajniki ;)

    inne opcje na przeniesienie abonamentu? trochę tych operatorów jest na
    rynku, Orange, Era, Polsat Cyfrowy chyba oferuje abo