  • Data: 2010-10-27 08:55:15
    Temat: Re: [Play] Jest się czego bać???
    Od: Koczkariow <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > odczujesz- zrywanie połączeń przy zmianie sieci, jakby nie patrzeć
    > dłuższe szukanie sieci (koniecznie próbuje się logować do play)
    > Mi to jednak nie przeszkadza choć dużo się poruszam, widać nie jest to
    > aż tak tragiczne- choć na pewno istnieje - z dwojga złego wolę
    > oszczędzać na rachunkach telefonicznych (w porównaniu z erą oszczędzam
    > średnio 250zł miesięcznie na 4 firmowych numerach) niż na własnych
    > pracownikach - utrzymując pracowników W3

    No właśnie, wiele czytałem o tym zrywaniu rozmów, a sam rozmawiam
    czasami po 20 minut jadąc samochodem i jeszcze nigdy nie zerwało mi
    połączenia. Co do jakości to średnio raz, dwa razy na tydzień mam jakieś
    trzaski, przerywania, metaliczny dźwięk po pewnym czasie rozmowy. Pomaga
    wykręcenie numeru od nowa.

    --
    "[...] na produkcję kiepskiego czy przeciętnego piwa mogą sobie pozwolić
    jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję