  • Data: 2009-03-25 19:24:46
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):
    > Ja zwykle takich klientow okreslam mianem gnidy, bez urazy to nic
    > osobistego. Nie lubie jak ktos mi mowi ile co powinno u mnie kosztowac. Nie
    > lubie takich klientow, mam ich gdzies i wcale sie nie smuce jak mnie nie
    > odwiedzaja.
    > Takie tylko osobiste spostrzezenia.

    A ja zwykle takich sprzedawców określam mianem trutnia, bez urazy to nic
    osobistego. Siedzi taki caly dzien siedzi i pierdzi w stolek, a jak ktos
    przyjdzie o cos popytac, ponegocjowac, to od razu chcialby znow pierdziec w
    swoj stolek w samotnosci. Dla takiego klient najlepszy to taki ktory
    przychodzi, placi i wychodzi, to oczywiste, ale marnie widze gdybys mial kogos
    przekonac do kupna czegos. No chyba ze jest to branza FMCG gdzie produkty
    pierwszej potrzeby sprzedaja sie same bo kazdy wie ze przychodzi po chleb i mleko.

    To tylko takie osobiste spostrzezenia.